Ja dat kan natuurlijk gewoon! Ik hoop alleen dat het niet spammy is als hier allemaal van die dingen staan
Nee joh, chill toch juist? Vind het een goed idee. Zou alleen wel meerkeuze doen
Nee juist leuk denk ik! Misschien dat de uitslag dan ook in de beginpost van het topic kan
Wat zijn de echte goede vleesvervangers en vega producten? Ik wil wat meer vega proberen en aangezien AH morgen die mooie aanbiedingen heeft…
Kan morgen niet zelf kijken, dus ik moet een lijstje doorgeven aan mijn zus en dan gaat zij ook voor mij kijken, vandaar mijn last minute vraag.
Ik denk dat het juist leuk is en goed past in het topic!
We kunnen ook een google doc oid maken zodat het ook bijgehouden kan worden als er nieuwe dingen uitkomen of het recept veranderd? Maar is minder handig aangezien dit een openbaar forum is haha
Ik vind het idee heel leuk, en polls lijken me een goede manier om iedereens favoriet te achterhalen.
Zo ben ik héél blij met de fans hier van de AH huismerk filet americain, want die bestelde ik dus deze week en nu ben ik niet te stoppen haha. Die van DVS probeerde ik eerder en vond ik niet lekker, en denk dat ik het anders niet meer had geprobeerd.
Boodschappen voor deze week ook al besteld en vól 1+1 gratis op vleesvervangers ingezet.
Leuk idee!
Ik vind zelf de burgers en de groenteschijven van de Lidl echt heerlijk dus niet van de AH maar zelfs in een week zonder aanbieding vaak nog goedkoper dan met aanbieding bij de AH:see_no_evil:
De vraag is of mensen die mee willen doen dat erg vinden om een mailadres te gebruiken? Ik zou het niet erg vinden
Ja van de Lidl heb ik weleens iets gekocht en tot nu toe alles lekker!
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren! Dan ga ik er morgen een projectje van maken om allemaal lijstjes te verzamelen
@Kurisu Ik zou het ook prima vinden om een google doc te maken op eigen email. Daar kan je alleen niet zo makkelijk in stemmen als een poll, of wel?
En kan je een poll hier eigenlijk later aanpassen als je nog een optie wilt toevoegen?
Ja klopt maar ipv stemmen kan je ook frequencies bijhouden, vrijwel hetzelfde
Als er een googledoc komt ga ik niet mee doen (ik moet mijn topsecret identiteit natuurlijk behouden ) dus ik zou het persoonlijk liever op het forum houden, maar ik snap wel dat er voordelen zijn tov polls hier.
Het was stressvol, maar het waard.
Heb gekocht: 4x kipstukjes van de vegaslager (die vind ik normaal veel te duur maar ze hebben bij mijn ah geen alternatief meer), 3x krokante kipschnitzel van vivera en 1x een xl-bak shoarma.
Ik wou nog wel wat nieuwe dingen proberen maar ik raakte overprikkeld door de hectiek dus ik kijk later deze week wel of er nog wat ligt.
Verder paar pakken kwark en melk van alpro.
Ohja en kroketten van de vegaslager.
Hahaha wat grappig ik had ook €40 bonuskorting dit weekend bij het bestellen. Tikt lekker aan met die (dure) vleesvervangers!
Same!! Erger nog, ik heb voor het eerst besteld omdat ik geen enkele nieuwe vega vervanger wilde missen straks kwam ik bij mijn ah en dan hadden ze producten niet, wat een nachtmerrie. Nu heb ik nog 1 dag om plek in mijn diepvries te eten 🥲 maar wel echt genoten van bonus
Ik ben benieuw naar jullie aanraders! Wilde zelf misschien nog vivera vissticks, valess satéschnitzel, groentenuggets en de zoete ribs van de AH proberen.
Hierbij de eerste paar lijstjes!
Ik heb ervoor gekozen de polls toch hier op het forum te houden, zodat iedereen kan stemmen zonder email. Per categorie heb ik producten verzameld van AH en Jumbo, omdat die een makkelijk te doorzoeken website hebben.
Om te beginnen, wat broodbeleg
- De Vegetarische Slager
- AH
- Kips
- Garden Gourmet
- Jumbo
- Smaeck
- Veggie Chef
0 stemmers
- Kips
- De Vegetarische Slager
- Zonnatura
- Smaakt
- Unox
0 stemmers
- DVS Boterhamworst
- DVS Kipworst
- AH grillworst
- DVH spaanse worst
- AH boterhamworst
- AH salami
- Quorn peperoni
- Garden Gourmet boterhamworst
- Veggie friends salami
0 stemmers
Door naar snacks
- Mora
- Kwekkeboom
- De Vegetarische Slager
- AH
- Jumbo
0 stemmers
- Beckers
- Mora
- AH (mini’s)
0 stemmers
- De Vegetarische Slager
- AH
- Mora
- Jumbo
0 stemmers
- AH (koeling)
- AH (diepvries)
- Valess
- Iglo
- Quorn
- De Vegetarische Slager
- Jumbo
- Vivera
0 stemmers
En nog wat Hollandse klassiekers
- Hema ookworst
- AH (koelschap)
- AH (houdbaar)
- Unox
- De Vegetarische Slager
- Valess
0 stemmers
- Unox
- Garden Gourmet
- AH (vegan hotdogs)
0 stemmers
Dit zijn nog lang niet alle categorieën, maar ik kan er gewoon steeds een paar maken. En als iemand zelf een poll wil maken over een type product kan dat natuurlijk ook!
Leuk! wilde aan de nuggets nog even die vam Vivera toevoegen. Ben vooral benieuwd naar de vleesvervangers en dan met name burgers, schnitzels, schijven etc. En producten op basis van groente.