Vaderdag

Mijn vriend en ik hadden een leuk idee voor zijn vader voor vaderdag, blijkt dat zijn moeder hetzelfde heeft gekocht :disappointed_relieved:. We moeten dus wat anders verzinnen.

Wat hebben jullie gekocht/geregeld? Ik heb inspiratie nodig!

1 like

Huh mijn ouders kopen echt nooit iets voor elkaar voor vaderdag of moederdag, het is toch niet hun ouder… Misschien toen wij nog klein waren en het niet zelf konden doen maar verder nooit haha, toch grappig hoe anders zulke dingen soms zijn.
Ik zie ook van die dingen als vaderdagcadeau van 300 euro ofzo, dat doen wij ook echt nooit, wij doen gewoon een klein cadeau.
Maar iig, ik weet ook nooit wat, meestal verzint mijn vader zelf wel iets. Vaak iets van gereedschap ofzo. Dus daar heb je niet veel aan denk ik haha

Worden denk ik biertjes of whisky.

Niks

Ik heb een t-shirt en sokken (van Qnoop) gekocht:

Deze in het donkergrijs.

1 like

Dit kaartje met nog een klein cadeau erbij waarschijnlijk. Mooi toeval is dat de naam op de kaart ook een deel van mijn naam is, dus daarom vind ik m extra leuk

9 likes

Super lief :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Speciaalbiertjes. Want steeds als ik speciaalbier aan mijn broertje cadeau geef (die nog thuis woont) drinkt mijn vader ze stiekem op.

3 likes

Snijplanken :joy:

Hij krijgt een parfum en zelfgebakken koekjes :gift:

Ik heb net bij het Kruidvat albums van Donald Duck gekocht. Wilde iets kleins geven en dit vindt hij superleuk :slight_smile:

Ik heb een bierpul besteld met een foto van ons samen er op met een kaartje erbij.

Ik heb een insectenhotel en een douchegel, deo en parfum (krijgt hij elk jaar)

1 like

Ik heb voor mijn vriend een nieuw parfum gekocht. Voor mijn stiefvader koop ik oude kaas met bijbehorende speciaalbiertjes

1 like

Hij is ook bijna jarig dus het is wat uitgebreider dan een Vaderdag alleen, maar een geurtje (lekker standaard, maar was bijna op) en ik zag net bij de bakker dat ze weer voor Vaderdag zo’n knetter grote tompouce maken met een stropdas of iets anders leuks er op (zooo lekker) en samen met m’n zus heb ik nog een broek en polo’s voor hem gekocht, heeft ie al gepast haha anders is het zo’n kut cadeau als t niet goed zit!

Een speciaalbierpakket, een kaasplank en kaasjes.

Je kunt een leuke fotostandaard kleien?

10 likes

Alle drie? :grin:

Ja!

1 like

Twee van deze kopjes van Royal Delft:

1 like