Unsuccesful adulting

Ik ben thuis met mijn zoontje dus overdag is het echt een bende hier. Als hij op bed ligt laat ik eigenlijk alles gewoon liggen en ga ik Netflixen. Mijn man werkt in ploegen dus die is in de avond vrij last thuis als hij late dienst heeft. Een half uur voor hij thuiskomt ruim ik altijd nog vlug alles op. Ook als hij een dagje weg is of een weekendje weg is. Het is altijd een puinbak die ik pas op ruim net voor hij thuis komt. Als hij dit eens wist hahaha

4 likes

Enerzijds is het misschien tijd om weer eens schoon te maken, anderzijds ben ik wel benieuwd wat voor inzichten ik uit deze Rorschach-test kan halen.

35 likes

Ik was al een maand lang alleen mā€™n haar als ik een meeting of sociale afspraak heb, gelukkig is het mutsenweer.

8 likes

Ik vind dit juist heel succesvol.

1 like

Ik had een berg fruit in huis gehaald om gezond te gaan eten, maar was vervolgens elke keer te lui om het te schillen waardoor het nu weg ligt te rotten.

8 likes

Omg dit heb ik ook. Haat mezelf echt. Ligt gewoon een bak aardbeitjes weg te rotten terwijl het mijn lievelingsfruit is. Ik denk er gewoon niet aan dat ik het in huis heb en als ik er wel aan denk ben ik te lui om het klaar te makenā€¦ :roll_eyes:

2 likes

Wij hadden allebei geen ondergoed meer, dus ik heb vanmorgen drie wasmanden weggevouwen. Met was die al weken schoon was.

1 like

Ik postte Ć©Ć©n of twee weken geleden al dat ik een Popeye boxershort van mijn vriend aan had omdat ik geen schoon ondergoed meer in mijn kast had liggen. Gisteren droeg ik een bananenboxer met het fantastische opschrift ā€˜New dietā€™ en vandaag een bikinibroekje. :+1:

34 likes

Ik heb een inloopkast voor mijn kleding waar ik gewoon paniekaanvallen van krijg als ik er langs loop. Zo ontzettend veel kleding en ook zo ontzettend veel gewoon op een stapel geflikkerd. Maar gaan we er wat aan doen? Neuh. Doe maar gewoon die deuren dicht joh dan zien we het niet meer :joy:

2 likes

Wij hadden tot voor kort alleen rekken voor onze kleding en ik werd er zo onrustig van, zag altijd die enorme hoop kleding maar wilde ook niks weggooien. Nu hebben we een kast en de deur dicht en het is zo lekker ā€œopgeruimdā€ op de slaapkamer terwijl er echt een bom ontploft is in die kast. :joy:

1 like

Hahahaha precies dit :joy:. Als ik die deur dichtdoe kan ik weer even al mijn problemen in het leven lekker negeren

Ik twijfelde of ik het hier zou posten of in ongemakkelijke momenten maar het is hopelijk zo herkenbaar en in dat momenten topic staan echt ā€˜grote verhalenā€™ :joy:

Anyhow, ik ben nogal socially awkward dus boodschappen afrekenen vind ik eng. Ik probeer altijd stoer te doen alsof ik het onder controle heb, zo ook vandaag. Ik had gepind, mā€™n boodschappen in mā€™n tas en gooi er een jolige ā€˜dan haal ik dat ff op bij de servicebalieā€™ (alsof het me geen moeite kostte) en ik dacht nog dit gaat te makkelijk.
Vervolgens zie ik natuurlijk zoā€™n stom hekje over het hoofd waar ik veel te snel lopend tegen aan knal en vervolgens achteruit moet stappen en er omheen moet lopen. Jammer joh, toneelstukje mislukt :sweat_smile:

4 likes

zo herkenbaar! Neem me elke keer weer voor om gezonder te eten en haal dan veel fruit, en elke keer moet ik de helft weg gooien.

1 like

Helaas zitten hier te veel supermarkten te dichtbijā€¦ (dat die ook fruit verkopen negeer ik dan maar even :wink: )

1 like

Ik heb dus net een hele bak harige groene aardbeien in de prullenbak gegooid. Had echt nog de intentie om er een aantal te redden maar #lui. Dus nu mag ik voorlopig alleen nog appels e.d. kopen en pas als ik die netjes op eet mag ik weer ā€˜luxeā€™ fruit.

10 likes

Ik heb zojuist mā€™n huur overgemaakt. Ik denk dat de verhuurder ook denkt: wtf ze is een keer op tijd :joy: Het is geen onwil, maar mā€™n huur is qua vaste lasten het enige wat niet afgeschreven wordt, maar wat ik zelf moet overmaken. En ik vergeet het standaard. Dan is het ineens de 4e van de maand, en dan denk ik: wat heb ik nog veel geldā€¦ oh kut ik moet mā€™n huur nog betalen.

2 likes

Je kan toch een automatische betaling instellen? Is alleen maar makkelijk zodat je er niet meer aan hoeft te denken :blush::+1:

1 like

Ja maar ik krijg om de 4 weken betaald, dus de datum verschuift steeds. Vandaar dat ik het liever zelf overmaak.

Oh vandaar! Dan snap ik het wel

1 like

Tip voor aardbeien: was ze even in een mix van azijn en water voordat ze de koelkast in gaan. Dan blijven ze veel langer goed.

2 likes