Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Agree to disagree hoor behalve mbt mensenrechten, dan mag je opbokken uit mn lefe

4 likes

'Mannen zijn van zichzelf misschien wat rechtser: we hebben meer testosteron en hoe meer testosteron hoe meer territoriumdrift en hoe meer je denkt in grenzen. Guus heeft een empathische kijk op dingen, leeft met een eeuwig schuldgevoel. ’

Maar hij zegt nooit seksistische dingen verder… :upside_down_face:

24 likes

Hij moet wel echt een GOD in bed zijn, wil je dit allemaal door de vingers zien. :clown_face:

30 likes

Ik ben het hier wel echt oneens. Zijn vriendin heeft hier niets mee te maken en ongeboren kinderen erbij halen al helemaal niet. Ik vind dit geen tegengas geven maar iemand moedwillig pijn proberen te doen op een hele nare manier. Democratie is democratie en helaas mag FVD daar in bestaan, ik kan Thierry niet luchten verder, maar dit is vuur met vuur bestrijden en lost helemaal niets op.

2 likes

Activistisch, maar in de privésfeer als het niet uitkomt even niet. :clown_face: Wil eigenlijk niet te hard zijn voor de vrouw in deze relatie, maar van de andere kant denk ik: kom op hier hou je toch alles mee in stand, je bent beter dan dit.

Mijn vriend en ik zijn het ook niet overal helemaal over eens, maar zitten op voor ons belangrijke thema’s in ieder geval dicht bij elkaar in de buurt. (LOL @ die ene keer dat ik dacht dat dat niet zo was en los ging hier op het forum en dat toen bleek dat het een misverstand door miscommunicatie was omg). Dat is volgens mij een mooie basis voor een goed gesprek of zelfs discussie. Heb ook kort met een jongen ‘gedate’ (nooit met de intentie om een echt serieuze relatie aan te gaan) die een heel andere politieke voorkeur had en dat is bij nader inzien echt een van slechtste keuzes van mijn leven gebleken. Ik kom er even niet op hoe ik het moet verwoorden, maar ik bedoel dat ik dus echt geen zelfrespect had destijds en het was op alle manieren toxic (ook deels van mijn kant).

6 likes

Alles aan deze man schreeuwt ‘ik bef niet’.

36 likes

OMG ja he!! Dat schoot eigenlijk ook gelijk door mijn hoofd, daarom was ik erg verbaasd over de genoemde fantastische klik in bed. :face_with_monocle: :confused:

1 like

Is er eigenlijk een debat geweest tussen Ploumen en Klaver? Ik twijfel erg tussen GL en PvdA.

3 likes

Zou er een samenhang zijn tussen beffen en politieke voorkeur? Vast wel he :rofl: Ik begrijp jullie (@Willem) eerste gedachte bij hem ook wel in ieder geval.
Wie wilt de poll opzetten? :rofl::rofl:

5 likes

“Trein gemist” - daar heb ik mijn twijfels over. En ook “Toen heb ik heel erg mijn best gedaan en zijn we verliefd geworden.”

Doet me denken aan hoe Thierry het aan heeft gepakt met zijn vriendin :face_vomiting: :triangular_flag_on_post:

10 likes

Misschien mis ik veel info, maar ik vind het irritant als men tegen Kaag zegt: je hebt 4 jaar kunnen regeren waarom heb je dit en dit niet gedaan.

En tegen Rutte, die 10 jaar heeft geregeerd zeg men niks.

5 likes

Ik heb echt zin in woensdag de uitslag kijken, n vriend die ik al vet lang niet gezien heb appte me of we samen konden kijken, omdat we vroeger ook de Brexit enzo hebben gezien. Dus nu gaan we het maar wegdrinken dat de vvd en FVD de winnaars worden.

Jullie plannen?

7 likes

Kunnen we niet expeditie Robinson met twee deelnemers en dat t 5 jaar duurt doen en dan Martijn Konings en Jerry Baudet opgeven?

Soort big brother 3.0?

1 like

Ik vrees dat mijn verkiezingsfeestje/rouw online plaats moet vinden dus an ounce of luck to you all en dit topic

3 likes

Ik zit ook voor de buis, maar zonder veel drank want ik moet de volgende ochtend de proces verbalen van de stembureaus en de uitslagen invoeren.
Wordt een zware avond waarschijnlijk. Alhoewel ik nog steeds denk/hoop dat FvD helemaal niet zo’n grote winst zal halen.

1 like

Ja ik vrees dat die domme speech bij Jinek gister toch nog een hoop mensen heeft gemotiveerd toch op Thierry te stemmen omdat ie zo oneerlijk wordt behandeld.

Maar het is denk ik óf de pvv groot óf het FVD, volgens mij cancelen die elkaar. Maar dat is ook maar wat ik denk gebaseerd op niks.

Ja daar ben ik ook wel bang voor. Zonder die “roast” was dat niet het geval, want Thierry zette zichzelf alleen maar voor lul met z’n geraaskal, maar dankzij het einde was Thierry ineens weer zielig en het slachtoffer van de MSM, dus dat zal hem misschien wel wat opleveren, maar hopelijk niet te veel.
Volgens mij zijn de Wilders-aanhangers best trouw en stappen die niet zo snel over.
Nouja we gaan het zien, maar ik denk dat VVD en Wilders gewoon de grootste blijven en Thierry maximaal 6 zetels. (gebaseerd op niks/mijn gevoel/hoop)

1 like

Hahahhahahaa ik vind dit zo grappig.

39 likes

Ik dacht dat ik nog een week de tijd had om mijn keuze te maken, maar komende woensdag is het al de 17e! Ik twijfel nog tussen pvda en bij1, maar dat doe ik al een tijdje, dus ik weet niet echt hoe ik hieruit ga komen. Straks twijfel ik in het stemhokje nog steeds en dat wil ik eigenlijk niet

Omarm de Ploum

5 likes