Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ze speelt het netjes terwijl Rutte iedereen voor de bus gooit als het moet

En waarom zit Kaag zo ā€˜persoonlijkā€™ te sneren naar Marijnissen? Of ben ik nu te subjectief?

3 likes

haha het viel mij ook op. Wordt een beetje te snappy.

2 likes

Als ze willen dat mensen meegaan in die motie dan moet je toch moeite doen om de rest mee te krijgen?

1 like

Kaag is moe denk ik, zij is zo iemand die laat opblijven niet gewend is

1 like

Misschien wilt ze wel helemaal niet dat Markie valt šŸ„²

3 likes

Ik benieuwd of de Kaag/D66 bubbel nu al een beetje geknapt is voor mensen maar denk dat te weinig dit nu nog meekrijgen.

3 likes

Daar lijkt het op ja

1 like

Ja echt jammer dat nu de kern omhoog komt om 02:00!!!

1 like

Ik snap echt niet waarom, zelfs als Mark weg moet betekent het toch niet dat ze VVD moet uitsluiten als D66 liever rechtsmidden zit.

1 like

Volgens mij liggen Marijnissen en Kaag elkaar niet.

Wat zwak weer van D66 en CDA

1 like

Maar als Kaag markie redt, maar cda ook dan krijgen ze toch sws niet hun zin want beide willen iets anders? Dus we zijn weer terug bij af?

Volgens mij willen ze helemaal niks anders

5 likes

Ja, verkiezingen waren 2 weken geleden maar TOEN WAREN DEZE NIEUWE LEUGENS NOG NIET BEKEND

3 likes
14 likes

VVD hoeft er ook niet uit, nouja van mij persoonlijk wel, maar Mark moet gewoon weg en daarvoor is die motie van wantrouwen. Want met afkeuring keur je gewoon de beleidsvoering van alle betrokkenen af (geloof ik) dus daarmee indirect de partij I guess

Ik hoop echt dat ik dit goed zeg hahaha

1 like

Ja dat denk ik eigenlijk ook. PvdA en gl erbij boeie dan niet gewoon cu dan maar. Niet gelukt hee wat jammer nou, we hebben het geprobeerd cu is dan het beste.

1 like

Ah joh maak je niet druk SGP aan de macht weg met het homohuwelijk. Progressief who? Donā€™t know her.

1 like

Nog even en Kaag gaat Mark verdedigen.

3 likes

Deze vraagt ontwijkt ze wel heel behendig