Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nee zo gaan we het niet doen Kaag

Heb je dus helemaal niks aan dit.

2 likes

Afkeuren is gericht op het gevoerde beleid, wantrouwen gericht op persoon! Als ik het goed heb begrepen

2 likes

motie van afkeuring is vaak op een bepaald punt in het beleid iets waar ze boos om zijn, maar niet per se tegen de persoon gericht zegmaar. Als een motie van wantrouwen wordt aangenomen treedt ie af, bij een motie van afkeuren hoeft dat eigenlijk niet.

3 likes

Was echt te verwachten dit jezusā€¦

Jezus hier baal ik van. Motie van afkeuring van d66. Had oo meer gehoopt

Ik hou van Azarkan sorry

In dit geval volg ik Wilders zijn motie van wantrouwen ophouden nu

1 like

Hoi trouwens. Stille meelezer hier

12 likes

Zo slap van d66, canā€™t say Iā€™m surprised.

11 likes

Ja is eigenlijk gewoon helemaal niks behalve het volk zogenaamd laten zien dat Je HeT EcHt NiEt AcCePteErt :roll_eyes:

Echt teleurgesteld in Kaag.

3 likes

Zwaar inhoudelijk middel me reet!!

1 like

Echt kut dit van D66ā€¦

1 like

Nou laat je horen! meer rumoer is meer beter :slight_smile:

Volgens mā€™n eerste Google hit zit er weinig verschil tussen en wordt het vaak door elkaar gebruikt?

Hoi leuk dat je wat post! Jouw stem mag ook gehoord worden :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Are you fucking kidding me. Echt deze mensen, I canā€™t.

1 like

Ja gebruik je stemrecht hehehehehe

Afkeuring kan hersteld worden, wantrouwen moet je aftreden als persoon. Dan zegt de Kamer het vertrouwen in de persoon op en moet je gewoon wegwezen maar ik ga dit morgen nog even leren.

Ik ben echt kwaad wat is dit nou Kaag

5 likes

Nee is wel echt een verschil. Afkeuring gaat op een bepaald beleid en wantrouwen echt op een persoon. Omdat wantrouwen op de persoon zit moet diegene eigenlijk altijd aftreden, bij afkeuring is dat niet. Laat alleen zien dat de tweede kamer dit soort handelen niet zal steunen, maar zegt in een geval als dit dus helemaal niks.

edit: Wat @nevermind dus zegt haha

1 like