Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ze praat wel vlotjes zeg.

2 likes

Ja godver ik wil naar bed maar ik heb ook al mā€™n hele middag en avond hieraan verspild dus ergens kan ik nu niet meer opgeven :confused:

11 likes
Hoe lang blijven jullie nog kijken?
  • Ik stop nu, laterrrrr
  • Tot de volgende schorsing
  • Totdat ik in slaap val
  • Zolang het debat mag duren
  • Andersā€¦

0 stemmers

1 like

Ik vind dat als dit de hele nacht doorgaat wij dit topic vol moeten schrijven

11 likes

Agree! Ga mā€™n best doen

2 likes

ik heb tijdens de Amerikaanse verkiezingen met mā€™n laptop aan naast me geslapen :joy:

5 likes

Meestal gaan ze ook niet echt tot laat door tegen een haken de meesten wel af

1 like

Wat zit Rutte nou de hele tijd te appen

Gabber, maat, makker, je staat op het punt je 14 ruggen per maand te verliezen gek!!

7 likes

Ik wil bij wakker worden in topic #3 zitten, kom op, epibreer eens door

4 likes

@Nevermind Ik mag toch hopen dat je met al deze ervaring je examen Maatschappijleer gaat halen. Bikkel, succes vannacht godverdmm

2 likes

Ja zij hebben ook via via genotuleerd

2 likes

Ambtenaren ga je niet voor de kamer zetten, ollongren en Jorritsma en Rutte zijn verantwoordelijk voor die inhoud.

3 likes

omdat zij ā€œde verantwoordelijkheid op hen nemenā€ maar vervolgens niks erover kunnen antwoorden

5 likes

Exact, zij krijgen louter adviezen en instructies van hun medewerkers die zij wel/niet opvolgen

2 likes

godverdmmha ik deed korte dutjes op de bank met cnn aan. En als ik in bed lag wekker zetten en dan op de livestream op mijn telefoon kijken

3 likes

Toch geniet ik ergens wel van deze totaal onzinnige woordenkots van Jorritsma xaxaxaxxaxa wat een gebazel

3 likes

Zijn die veenmollen die de microfoons schoonmaken ook steeds dezelfde? Zit je daar tot middernacht al 12 uur microfoontjes schoon te maken :sweat_smile:

11 likes

godverdmmha lief ben jij precies dit dacht ik ook!ā€™ Ik ga ook de docent chanteren en een beschouwing aan het einde van de toets schrijven hierover omdat ik voor het vaderland dit heb gekeken omdat ik zo graag bestuurskundige wil worden dussssss laat mij toe!!!

2 likes

Ik ook!! Dus heb mā€™n tas al in gepakt voor morgen, kleding klaargelegd en sta klaar om onder douche te springen maar ik kan geen goed moment vindenā€¦dus puntje bij paaltje lig ik nu in mā€™n nakie op de bank :grimacing:

4 likes

wat is dit?? antwoorden??? IN DEZE KAMER?!

1 like