Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

dit hadden ze beter meteen toen sjerry het zei kunnen doen en dan verder gaan met de anderen en inn de tussentijd hadden ze er al kunnen zijnn

4 likes

godverdmmgodverdmmha of degene die achter de microfoon staat

2 likes

Die ene vrouw die schoonmaakt heeft een soort medaille om der nek en die ander niet. Zou zij dan een soort opper zijn ofzo?

7 likes

godverdmm Azarkan lolll

3 likes

Vet kut zo snel die microfoons poetsen steeds

3 likes

Ben zo blij dat ik hier gewoon in mijn woonkamer zit en niet in de tweede kamer. Ik zou er echt zo naast gaan praten om 11u ‘s avonds.
Voorzitter praat er ook best naast :crazy_face:

3 likes

7 likes

Wopke wil nog niet naar krot

4 likes

Ja dat dacht ik ook. Ga je deze veenmollen nu uit hun bed bellen of zitten ze ergens in een kamertje opgesloten te wachten.

8 likes

Ik denk dat het teveel wordt voor Arib.

2 likes

Ik snap er net zo weinig van als zij nu

1 like

Gewoon epibreren voor hun geld verdorie heel snel je bed uit mevrouw van Ark en meneer Koolmees opschieten met een bloedgang !!!

2 likes

Kan me niet voorstellen dat die niet al in de buurt zijn toch? Is ook al een paar keer genoemd.

2 likes

Die komen uit de bezemkast. Net als juffen, die hebben ook geen leven buiten school :joy:

2 likes

OMEKOD gaat die ook nog praten en gevraagd worden

1 like

Arib kijkt ook steeds zo verscharreld of verschrikt. Komt warrig over, godverdmm. Is er geen vervanger van de voor.itter, kan ze eff bijkomen.

3 likes

øke øke gefeli enzo taartje en nu dooooooor

2 likes

Ja Jorritsma pak je moment hoor zonder interruptie wat heerlijk en die taartjes goh smakelijk

10 likes

Jep, misschien moeten we gewoon even en masse 1 uurtje gaan slapen en dan terugkomen? :rofl:

3 likes

Jammer dat ik morgen vroeg op moet :sleeping: