Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nee deze nmsvpee image

5 likes

Met wob?

Over een kwartet met Rutte, Ploumen en Hoekstra?

Ik zou dit stuk nu wel even willen doorspoelen

2 likes

Ik vind het jammer als morgen jƤjƤ geen gvd, mijn lievelings frustratiewoord, meer is.
Hoe zou rutten schelden? Jezusmina, Sjeeminee, Potvedriedubbeltjes VVDomme?

2 likes

Ohhh ja wel logisch eigenlijk. Zijn er dan ook andere partijleden of alleen secretaresses enz die voor degene met de zetel epibreren?
Srry echt geen idee hiervan

1 like

Je moet potverdorie ook de hele tijd staan.

1 like

godverdmm Ploumen?
Nee wopwop alleen :sob:
geen idee waar het vandaan kwam, dus het overviel me nogal

3 likes

Op dit moment allemaal (eventueel tegelijk) als ze dan stoppen met praten

3 likes

ik heb een inhoudelijke post over confectiematen en dan gaat het ook over ā€˜dikke veenmollenā€™ :skull:

6 likes

sjongejongejongejongejongejonge als je in je eigen woorden later moet navertellen wat er allemaal is besproken en je vergeet daar iets te noemen dat kan, maar als de info al voor je ligt dan komt dat ECHT WEL terug hoor.

8 likes

Ik verscharrel me dat veenmollen willen woppen met de whopper.

4 likes

Het gaat gewoon een kwartet worden.

1 like

https://www.staten-generaal.nl/begrip/fractiemedewerkers
Beetje algemene uitleg

Specifieker

In principe zijn ze persoonlijk assistent van een kamerlid maar je hebt ook fractieleden die bijvoorbeeld focussen op een dossier en daardoor samenepibreren met meerdere kamerleden binnen een partij. Hoe meer zetels hoe meer medewerkers, maar ze mogen het zelf een beetje invullen.

PvdA had bijvoorbeeld elk half jaar 4 tot 6 stagiairs rondlopen in de tweede kamer

godverdmm nou liever niet. Maar als je moet kiezen tussen hem of rutte :woman_shrugging:t5:

Dat die veenmollen op dit tijdstip nog zo helder zijn om deze vage lange zinnen te formuleren

3 likes
Wippen metā€¦
  • Rutte
  • Kerowlijn

0 stemmers

Ik zit te denken: zelfs ik heb vergaderingen waarin we soms naar de secretaresse/notulist kijken en zeggen: laat dit maar even buiten de notulen.

Ja, er zal wat over Omtzigt gezegd zijn door Rutte. Ik wil best geloven dat dat meer in het kader was van: we hebben als VVD een probleem, want we hebben het CDA nodig en het is daar een tyfuszooi, zonder een echte leider en met die Omtzigt die van zich laat horen, daar moet wat mee.

Ik wil best geloven dat Olongren en Jorritsma dat hebben samengevat als ā€œstabiliteit CDA nodigā€ ofzoiets en de naam Omtzigt niet per se super relevant was in dat gesprek.

Maar het is niet voor niets genotuleerd en het is erg onwaarschijnlijk dat het wƩl relevant genoeg leek voor de notulist, en het dan door drie veenmollen niet herinnerd kan worden. Ze worden gewoon ingehaald door hun leugen. Al snap ik niet helemaal wat Olongren er aan heeft om hier aan mee te doen, maar goed, not her finest week I guess.

Ik kan dat stuk dat Olongren en Jorritsma niet meer bij die documenten konden trouwens best volgen. Geloof best dat er soms onlogische regels zijn in de Tweede Kamer.

16 likes

ik weiger hierop te stemmen

10 likes

epibreren is het nieuwe procrastineren.
godverdmmgodverdmmgodverdmmgodverdmmgodverdmmgodverdmm

1 like