Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

amai zie nu helemaal voor mij dat hij per ongeluk in de tweede kamer app zet: pffff deze veenmollen zijn echt saai ik blijf toch gewoon minister president. Ze kunnen dit toch niet winnen ik ben de scharrel.

Terwijl hij dit eigenlijk in zijn caviaen app wilde sturen. Hup gelijk weer een debat.

4 likes

Oja kut dit is het natuurlijk, balen.
Anders was het zo makkelijk geweest om hem weg te epibreren :pensive:

2 likes

Ik probeerde dit een beetje te volgen maar snap er gewoon niks van. Heb serieus het nieuws via Belgische nieuwssite gecheckt, omdat het daar wat meer samengevat stond :sweat_smile:

2 likes

Nee wist ik niet, s.orry

2 likes

of een tamagotchi ofzo

3 likes

godverdmm maar alle fracties hebben ook stagiairs, medewerkers etc.

Neem aan zelfs de eenmansfracties.

2 likes

Landverraaier! :stuck_out_tongue: :kissing_heart:

1 like

Alleveenmollen hoekstra je beurt is voorbij hoor

1 like

Wat vinden we van Ollongrens jurk?

  • Mooi
  • Niet mooi

0 stemmers

2 likes

Hij houdt Zn ONS op de hoogte dat vanavond toch niet uitkomt

3 likes

Jaa dit hoop ik echt! Dat ze zegt you can sit with us. En dan caviainnen worden en sylvana overal bij betrekken.

1 like
  • neutraal

0 stemmers

die tractortrien eet gewoon boerenkool in haar landbouwvoertuig met de Voederbietels of Normaal knallend uit de speakers. godverdmmgodverdmm

6 likes

Ja die kan niet een hele dag wachten. Poep moet toch opgeruimd worden

1 like

Sylvana enzo? Zijn de gehele fracties van elke zittende partij in het gebouw van de kamer aanwezig?

1 like

Wie zou je eerder doen?

  • Rutte
  • Wopke
  • Ollongren

0 stemmers

Ja het is ook lastig, omdat het nu ook gewoon live nog bezig is! Later zullen dat soort samenvattende artikelen ook wel hier verschijnen

2 likes

Beugel grolsch d’r bij

ik heb hier dus laatst heeeeel random over gedroomd (niet omdat ik zo graag wilde ofzo), dus dit kan er ook wel bij

Dan maar een wipke met wopke, wil echt niet kutten met rutte.

14 likes