Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik heb een paar biertjes op en de hele situatie maakt me alleen maar bozer.

Dus ik ga maar ff iets anders doen

En plan voor emigratie maken. Joe

6 likes

Het was nog geloofwaardiger geweest wanneer ze had gezegd dat de kabouters het getypt hadden.

1 like

godverdmmha ja zit ook weer iets inšŸ˜‚

1 like

oke maar zijn ze dus niet geschikt voor hun functies (want niet onthouden informatie verkeerd opslaan etc.), of ze liegen dat ze barsten.
dus al met al tijd om iets anders te gaan doen :v:

4 likes

Voor het landsbelangs is het echt van belang dat we deze kans grijpen, weg met Rutte!

Wopke wil weer eens wat uit elkaar trekken. En ik zit elke keer als een kind te lachen als hij dat zegt :sweat_smile:

15 likes

Voelt een beetje dat als de chirurg iets fout doet dan opeens zegt ā€˜was ik niet, was de co-assistentā€™

4 likes

Gewoon ja en nee antwoorden is ook goed meid pff

2 likes

of gewoon the passion kijken dan maar

Volgens de trias politica en gewoon de grondwet (als ik mijn maatschappijleer boek goed heb begrepen) is Rutte nogsteeds eindverantwoordelijke. Maakt niet uit of Ollongren of ambtenaren die notities hebben getikt.

Dus ik zeg: RUTTE DIE TOREN UIT!

4 likes

En staat 'ie zondag weer op

3 likes

amai godverdmmha nee dat nooit

Er zijn grenzen he. No offence

2 likes

App het ff naar Wilders

3 likes

nee please dan blijven veenmollen nog duizenden jaren over hem doorgaan

2 likes

ā€¦ app lekker zelf :yum:

Hij is er al uit door de toeslagaffaire, moet je nagaan :joy: wat een shitshow

3 likes

Heb je daar geen ambtelijk secretaris voor?

3 likes

Geen tijd voor, ben al aan het multitasken met The Passion irritainment

Let er wel ff op dat het gewobt kan worden

3 likes
Complottig

Wel grappig dat de ā€˜gekkiesā€™ alles precies zo beredeneren dat het binnen het complot valt. Eerst moesten Rutte en Kaag winnen want die waren samen bij Willie en Max met Klaas Neusswab, en nu is het een voor opgezet plan zodat Kaag MP wordt want die heeft allemaal ā€˜lijntjesā€™ (aka gewoon haar werkervaring) en natuurlijk WEF en Rutte gaat dan naar Brussel ???
Fotoā€™s die nu van Kaag bij dat soort berichten gezet worden zijn ook uiteraard met een doek om haar hoofd

3 likes

Nu had het er absoluut niet moeten staan
Maar geen idee meer wat wel hoor, geen flaaauuuwww idee

Welke fucking ambtenaar verzint dit

1 like