Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Een façade dit.
Ik heb geen beschikking over de aantekeningen die ik onder m’n eigen arm mee naar buiten nam.

4 likes

Omdat ze liegen. Dan moet je altijd in (onnodige) details treden

7 likes

Ik had het zelfde. Kwam er niet meer in. Nu wel

2 likes

Een wildvreemde duwde het pakket in haar handen en ze had haast dus ja dan maar meenemen

4 likes

Toch wel geinig dat ze zich alles van de gesprekken kunnen herinneren behalve wanneer het op Omtzigt aankomt. :+1:t2:

9 likes

Ollongren: ik kan me er niks van herinneren
Marijnissen: Rutte begon er meteen over
Ollongren: neeee zo is het niet gegaan joh, we hebben het gehad over allerlei dingen namelijk x en y

Je had toch 0 herinnering van dit gesprek??? Wtf

24 likes
Wat is erger
  • Ollongren zijn
  • Rutte zijn

0 stemmers

Wajow mn eerste poll

Edit: wie zou je nu dus NIET willen zijn

Nog maar een keer dan:
NIET kunnen herinneren wat er WEL is gezegd.
WEL kunnen herinneren wat er NIET is gezegd.
:thinking:

17 likes

als rutte al zegt dat ie het niet weet, dan kan je toch gewoon zeggen ja het was rutte klopt maar hij is het idd vergeten oke dat was het dan.

nu ga ik juist denken dat er iets raars is, omkoping, blackmailing?

1 like

Nou ze weet wel dat ze het echt niet hebben gehad over een functie elders. Dat weet ze dan wel weer.

1 like

Ik bedoel: Rutte is kutter. Maar misschien bedoel je je poll anders?

Oww ik bedoel wie zou je nu echt NIET willen zijn godverdmm tot zover eerste poll

2 likes

Dit is echt zo ongeloofwaardig allemaal. Pffff ik irriteer me dood.

8 likes

ah misschien tikfouten zoals ‘wel’ waar ‘niet’ moest staan en vice versa

6 likes

Oh dan nog steeds Rutte want dan ben je overtuigd van de standpunten van de VVD :joy:

1 like

Misschien had haar google doc ook last van een 1 juno grap met typen.

Ik ben bij deze vrouw allang kwijt wat ze nu wel of niet wist

5 likes

Ooo ja ‘omzigt positie hetzelfde’ dat had het moeten zijn was een foutje potverdikkie

2 likes

Dat is de bedoeling ook, zo lang mogelijk lullen tot dat veenmollen het niet meer volgen. Een klassieke Mark

1 like

Waar ik zei wel moet staan niet en waar staat niet bedoelde ik heb ik geen herinneringen aan stop de tijd!

3 likes

Wanneer van der Staaij je goed advies geeft over hoe je het had moeten aanpakken weet je echt dat je heel diep gezonken bent hoor. Het is zelfs zo fucking eenvoudig voor de hand liggend advies dat het feit dat je dat niet hebt gedaan genoeg zegt over dat je GEWOON LIEGT DAT JE BARST

7 likes