Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Op Npo 1 kunnen jullie genieten van een andere boerenburger

2 likes

Ik denk eigenlijk eerder cavia.

1 like

Hallo cavia, Ik heb geen cavia dus kan het geen cavia zijn. Maar ik zou Rutte ook niet als cavia willen, die relatie zou nooit epibreren.

3 likes

Ik heb Bij1 gestemd

4 likes

is de veenmol jouw cavia?

1 like

Ik heb soms echt een ja21 en bij1 error omdat het beide korte namen zijn met een nummer.

Net als dat ik bijvoorbeeld korte namen als Tom onthoud als korte naam drie letters met een o. En dan uitkom op job?
Of dat Stan ineens mats wordt want dezelfde letters :disappointed_relieved:
Chaos.

3 likes

Nee ik ben meer van Linda.

Ik word gek van mijn hoofd ik had net ‘In your shedddddd in your sheddd they are farming, they are farming eh ehh B B B B B B B B’ :laughing:

3 likes

Elke keer als ik naar een debat kijk denk ik ik zou zo ongeschikt zijn voor de politiek. Ik zou nu al chagrijnig en ongeduldig zijn (van de honger ook, hallo laat eten) en waarschijnlijk duurt het nog uuuuuren. En veenmollen laten uitpraten waar je het totaal niet mee eens bent godverdmm

8 likes

amai, mijn moeder haalt ze ook steeds door elkaar. Dan zegt ze bij1 ipv ja21 en dat vind ik echt een belediging :joy:

2 likes

Ik zie bij de meest populaire NU.nl comments al dat veel veenmollen dit een heksenjacht vinden. Het idee van een heksenjacht is dat men achter iemand aanzit die valselijk wordt beschuldigd geloof ik. We noemen een klopjacht op een crimineel toch ook geen heksenjacht. Lekker makkelijk om het op die manier weg te zetten en niet naar de inhoud te kijken.

8 likes

Soms lees ik iets en dan ben ik een halve seconde vet verontwaardigd. Bijv die en die partij willen sowieso niet reageren met ja21. En dan denk ik ooooh ja duh

godverdmm! Dit ging nog over de jacht op wie zogenaamd de bron was

Ik durf het haast niet toe te geven maar ik ga straks mijn navelstreng met dit debacle doorknippen om de passion te kijken. En daarna moet ik gaan slapen maar ik mis jullie nu al. Hoe kan Markie nou ten onder gaan en dat ik daar geen live forumverslag bij heb? Keuzes, keuzes, heelzwaarlevaaaahhhh

5 likes

Zou dit linksom of rechtsom kunnen leiden tot de eeeste vrouwelijke premier van Nederland :upside_down_face:

11 likes

Zou wel mooi zijn als ipv een dinerpauze ze gewoon allemaal lekker iets laten bezorgen. ‘Uh, niet mijn probleem om te storen maar eh ik heb hier een pizza Hawaii voor dhr Rutte?’ en dan iedereen paniek, stress, leugens want Rutte at toch geen ananas op pizza’s?!? :scream:

12 likes

Motie van wantrouwen!!

5 likes

Ik kan me deze bestelling niet herinneren!!

14 likes

Gave pizza!

2 likes

godverdmmgodverdmm hardop hierom aan het lachen :joy:

En rutte: ja niet mijn probleem veenmollen maar ik heb toch echt gezegd geen ananas. Ik heb echt gezegd geen ananas. Nogmaals ik heb gezegd geen ananas

3 likes

Als ze zo doorgaat ga ik volgende keer op syl stemmen.

5 likes