Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nice, stelde ze nou voor dat iedereen bijeen / Bij1 kwam?

ok, 1x nice was voldoende

6 likes

Mark is als een cavia die 10x is vreemd gegaan en toch nog een kans wil want een foutje maken kan toch

8 likes

HALF 9? MAAR ME MACCIE IS 1 MINUUT WEG

5 likes

godverdmm ja maar ze is wel de enige die 'm maakte!!

Yeah eet pauze godverdmm kan ik ook even gaan koken + eten. Tot zo veenmollen!

2 likes

BBB gaat nu dineren in een toilethokje

4 likes

Ja, voor dit debat was het voor de 1e termijn 5 minuten per partij. Interrupties door andere kamerleden en de reacties daarop tellen niet mee. Daarom waren o.a. Rutte en Kaag langer aan het woord.

3 likes

Hmm dit is een teken. ik begin een partij voor de bae bae baes

4 likes

Bae1

9 likes

Mark is iedereens ex die vond ‘dat je je niet zo moet aanstellen’ of zei dat ‘je het echt verkeerd ziet’

PSA: als dit je boo is en niet je ex: DUMP HIM

11 likes

Ah thanks! Zit met een half oog mee te kijken en heb geen idee hoe lang ze normaal mogen praten en vond sommige vrij lang duren.

1 like

De afgelopen weken zijn daar sowiso een goudmijn voor. Dat zwembad met niet waterproof tegels, boot die vast zat in dat kanaal, en nu dit :+1:

3 likes

Ahhh ik haat mijn woede tranen. Je bent boos dus maak je punt, maar kap dan met huilen sukkel agh. Je bent niet verdrietig!!

Maar kan het niet helpen, echt te kut.

3 likes

Nou even een uurtje bara eten

2 likes

Mannen je kan beter een cavia houden.

2 likes

Roti met rijst :rice:

2 likes

Heb je nu echt cavia getypt of heb je cavia getypt? That’s the question.

3 likes

Ik wil wel even zeggen dat Rutte ervoor zorgt dat ik morgen eerder paasweekend heb omdat ik nu nog zit te epibreren dankzij dit debat en ik die tijd gewoon van mijn dag morgen aftrek. Bedankt Rutte!

5 likes

Ik snap nu door het forum eindelijk wat meer van de politiek. Ik kan iedere middelbare school aanraden om tijdens maatschappijleer een debat te kijken met een chatfunctie erbij godverdmm

12 likes

Cavia denk ik

2 likes