Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Hahah ik zei dit echt net tegen mijn vriend, heerlijk! Ze is echt mijn gezichtsverwant

2 likes

@Nevermind hoe gaat het? Heb je er nog iets van kunnen volgen?

2 likes

Hoelang gaat dit nog duren?

Haha love kerolein met haar reflectie vragen

2 likes

ik ben bang dat dit gevolgd gaat worden door nog een getoog van veel Kamerleden en dan ook nog de motie van wantrouwen EN alle vragen aan kaag :grimacing: ik geef het nog 3 uur

1 like

Na Kaag maar even met de iPad in bed liggen, heb wel nog zin om te kijken

2 likes

wat is dit nou voor uitleg over die wegen die scheiden in niet-binnenhofs dialect? niet acceptabel imho

3 likes

Ah zo lief!!! De druppels zijn nu eindelijk bijna uitgewerkt ik heb net met een bloedgang de ringen van mijn activity ding volgesport en kijk nu mee!! Heb wel geprobeerd dit topic te volgen maar ik was echt niet chill met luisteren en kijken, was mega overprikkeld door alles vandaag!!!

Marijnissen pak Kaag aan hoor :tomato:

1 like

Fijn dat je er nu wel bij bent Kaag…

Waar zijn jullie nu!???

1 like

Ben er nog, ik vind het een beetje jammer dat Kaag zo doet want ik had wel vertrouwen in haar

2 likes

Ja ik ben ook negatief verrast door Kaag wederom… geef nou ff antwoord op azarkan

1 like

Heb je vertrouwen in hem? Ja of nee? Niet of Rutte gaat reflecteren met nog een lange uitleg

2 likes

Ja Hoekstra was vanmiddag ook een kampioen in geen antwoord geven, is besmettelijk

1 like

IEDEREEN KRIJGT EEN TWEEDE TERMIJN :notes: het houdt niet op niet vanzelf :notes:

2 likes

Kijk dag onderonsje!!! Met Kaag rut en huffelpuf helemaal lachen gieren brullen gezellie

2 likes

Weer twee moties??

1 like

ik hoop dat wilders weer gaat spitten

1 like

:tomato::tomato:

1 like

Marijnissen I luv you maar je moet wel in korte zinnen doen want anders is het moeilijk

De moties zijn wel goed in het belang van de gedupeerden love it :heart:

1 like

Hahaha dit was niet te volgen joh

2 likes