Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja ik ook, hoop dat hij niet vergeet dat heel veel mensen achter hem staan

2 likes

En als al het bovenstaande niet werkt: doe alsof je van niks weet, maar wel net genoeg dat je zeker weet dat iets niet is gebeurd

5 likes

Als je het maar met eer en geweten hebt gedaan. Of net doet alsof.

4 likes

Idd! Want er klinkt ook vaak een soort verwijt als ze zijn naam noemen. Maar dat komt gewoon doordat er door hem veel balletjes zijn gaan rollen.

1 like

Ik heb geen actieve herinnering aan wat dan ook van deze situatie, MAAR ik weet zeker dat ik dat niet heb gezegd/gedaan.

5 likes

“even schoonmaken” is wel een van toepasselijke term nadat we steeds genaaid worden door het kabinet :eyes:

4 likes

Deze gast, serieus.
Complimentjes
Complimentjes
Ok, dat was niet zo handig van me, was een beetje boos
Maar zou het nooit bewust doen!
Kijk eens wat ik allemaal goed doe!
Ik doe heel erg mn best hoor

zzzz

2 likes

Wow Koolmees is pas 44?!

1 like

Whaha ok het ging net ook al over Umbridge/Omber maar serieus deze vrouw IS haar gewoon toch!!

image

7 likes

Hahaha shit dit kwam ik ook net posten. Ze lijkt op een kruising tussen Bellatrix en Umbridge.

2 likes

Ik zeg nog steeds hartenkoningin! :heart::clubs::heart:

4 likes

Alexandra Huffelen from house Hufflepuff

2 likes

Umbridge meets Queen of Hearts meets Beatrix

2 likes

Wow ja! :scream:

2 likes

Ook totaal niet inhoudelijk dit maar ik vind Kaag’s gezicht altijd zo’n mood. Herken me er wel in ofzo

6 likes

Zo maar even, Kaag weet dat ze de hele tijd in beeld is. Hoe knap is het om nog zo te zitten. Ik had allang uitgebreid gegaapt zonder mijn hand voor mijn mond te doen, of iets te obvious verveeld rond zitten te kijken. Plafondplaten te tellen ofzo

5 likes

Ja het is echt zo je gezicht in de plooi houden terwijl je denkt oh gawddd

1 like

dit debat is nu 12 uur gaande

1 like

bedankt voor de reminder, doet me nu denken aan hoe lang ik al op deze plek zit vandaag en dat het tijd is voor verandering (metaforisch)

2 likes

tijd voor een scenery change, ff poepen

2 likes