Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Kijk ook nog even onder persoonlijk…

oei, daar had ik overheen gelezen… Eng mannetje

Fijn persoon…

5 likes

Leuke volksvertegenwoordiger ja.

Ik ben zo benieuwd wie uiteindelijk gekozen wordt…

Weten we wanneer de uitslag komt?

Queen Arib

1 like

Heel random, maar ik vind haar stem en accent altijd heel fijn om naar te luisteren

1 like

Grappig ik vind haar juist onzeker/hakkelig (is dat een woord :joy:) en nu niet zo prettig om naar te luisteren

Ja nu wel minder inderdaad :sweat_smile:
Meer in het algemeen haha

1 like

Ja ze lijkt een beetje zenuwachtig.

1 like

Ja! En de manier waarop zij de controle heeft in de Kamer is bewonderenswaardig.

Zou Bergkamp een kans maken?

1 like

Op wie zouden jullie stemmen?

Nieuwe kamervoorzitter
  • Arib
  • Bergkamp
  • Bosma

0 stemmers

Edit; en wie denken jullie dat wordt gekozen door de TK?

  • Arib
  • Bergkamp
  • Bosma

0 stemmers

Ik denk eerste bergkamp de meeste stemmen, en dat dan mensen denken shit willen we wel iemand van d66 en dan kiezen ze Arib :crossed_fingers:

2 likes

Ik moet leren maar ik heb toch een bloedbonje met een gozer over feminisme en ik ben helemaal verhit terwijl ik beter mijn energie kan stoppen in het debat of het leren voor de toets pffffffff

Ga leren!! Snel offline jij! (zeg ik terwijl ik nog 90 pagina’s moet lezen)

Ik bedenk me nu dat ik ooit zo’n boek moest lezen voor een vak, geschreven door de mentor van Berry over de rechtsstaat enz. Die heb jij vast ook? Kan me er precies niks meer van herinneren 🥲

2 likes

Wie was die man die ‘koude rillingen’ riep na Arib?

Ik denk dat mensen niet willen stemmen op Bergkamp omdat ze echt geloven dat Rutte daar een vinger in de pap heeft gehad. Ik ben er zelf nog niet over uit of dat zo is of niet.

Ik vind Arib gewoon een leuk mens. Wil haar een knuffel geven.

1 like

Nou kon de motie van wantrouwen maar zo makkelijk aangenomen worden.

@Floepsie maatschappijleer voor havo :sunglasses:

Ik zou op Arib stemmen maar ik denk dat TK leden mss denken dat ook onder haar voorzitterschap het dualisme van regering en controleren van de regering niet goed genoeg is ontwikkeld. Denk zelf niet dat iemand anders het beter kan maar mss stemmen mensen dan toch op Bergkamp. Heb Bergkamp’s stukjes in het debat niet gezien dus weet niet hoe goed ze het had gedaan.

Net de expeditie dit

1 like