Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

En “ze mag altijd met mijn dienstauto meerijden op de achterbank”. Misselijk mannetje.

4 likes

Hij hangt er ook half op de spreekstoel alsof hij zn territorium aan het afbakenen is.

1 like

Ik vind het ook zo leuk van de BBB dat ze er gewoon een cliché sollicitatievraag in heeft gefietst.

4 likes

Iemand enig idee wie deze verschrikkelijke man is die nu aan het woord is? Ik gok fvd?

Ik vraag me dit ook al de hele tijd af! Ik gok ook fvd…

Oeh welke?

Waar zie je jezelf over vijf jaar? Noem drie slechte eigenschappen? Hoe functioneer jij in een team?

PVV, Bosma!

En de meneer die het steeds over een moskee heeft en dat Bosma dat niet moet toelaten? Ofzo?

1 like

Neee haha ik bedoel die man die hele tijd over de islam heeft tegen Bosma?

“Krijgen ze spijt van…”

1 like

Geen idee ik zit maar met een half oog te kijken moet leren sorry!!

“noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf”

1 like

Haha geen probleem, succes!

1 like

Lekker intimideren vriend.

1 like

krijgen ze spijt van, maar gaan desondanks tot hun recht komen(?)
klinkt niet zo als je dit zegt he haha

1 like

Die Markuszower is toch ook van de PVV, ik had verwacht dat zijn eigen partijleden wat milder zouden zijn.

1 like

Gidi Markuszower van de PVV.
Wel handig dat je bij dat anti islam gezeik maar op 3 partijen hoeft te googlen

4 likes

Ooh is het Markuszower? Ik ken hem niet maar las eerder op NOS dat hij juist had gezegd dat Bosma prima voorzitter kan zijn los van zijn partij standpunten. Dus vind het vreemd dat hij nu zit door te drukken op dat moskee standpunt.

In elk debat je discriminerende standpunten erin fietsen zal wel in de reglementen van de pvv fractie staan

3 likes

Als PVV-kandidaat Kamerlid trok hij zich in 2010 als nummer vijf van de kandidatenlijst terug toen CDA-minister Ernst Hirsch Ballin partijleider Geert Wilders waarschuwde dat Markuszower volgens de AIVD contacten c.q. informatie zou hebben overgedragen aan een buitenlandse mogendheid; naar alle waarschijnlijkheid ging het om de Mossad.[1][2] Markuszower is in 2010 opgepakt voor verboden wapenbezit bij beveiligingswerkzaamheden.[3]

(Bron: Wikipedia)

leuke vent

2 likes