Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik hoor een beetje ‘bek houden je bent een eenman (vrouws) fractie, wie denk je wel dat je bent’ in haar toon maar misschien ligt het aan mij

3 likes

De ondertoon voelde bijna als “Je mag al blij zijn dat je evenveel spreektijd hebt als de rest”

7 likes

@anon76889665 idd, beetje gekke opmerking?

Over de voorgedragen informateur (motie van Kaag) + motie van Eermans om na de formatie de documenten openbaar te maken

1 like

Ik ben benieuwd wat Wilders nu allemaal zegt tegen Ouwehand

4 likes

Ik schakel nu pas in! Heb ik veel gemist?

Rutte heeft toegegeven en gaat toch aftreden

19 likes

Ben altijd zo benieuwd na die gesprekjes zo net na het debat, zoals nu tussen Wilders en Ouwehand. Jammer dat we niet mee kunnen luisteren :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hahaha en ik ben de president van Frankrijk

3 likes

Denk dat ze samen best leuke gesprekken hebben, allebei pittig en oppositie

5 likes

Ohhh thanks!

Grappig om te zien ook dat Ouwehand nu nog allemaal gesprekjes voert en mensen opzoekt. De rest zit als een zoutzak of is pleite

3 likes

:troll:

1 like

Haha m’n vader “En niet te geloven dat ze opa Willink weer als informateur willen” :sweat_smile:

1 like

Nou dan weten we dat ook :heart:

Zooo en nu lekker eten Ariba, klaar met deze schijtdag

8 likes

Benieuwd wat voor (terechte) rel er weer ontstaat na de informatieronde. Maar Willink zal wel op z’n notities passen

2 likes

kartelkardinaal of niet, ik krijg de hele tijd een error bij hem en denk dat hij Tjeerd heet.

‘en dan nu Tjeerd, Thierry en Geert’

3 likes

De meest foute boyband ooit.

4 likes

Hahahah ik moest ook even denken hoor, vooral door haar uitspraak van het eerste woord

1 like