Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nu: te vroeg om aan aftreden te denken
Over een week: te laat om af te treden, dan had het vorige week gemoeten!

6 likes

Wow dit is echt precies heel Rutte in Ă©Ă©n gif.

2 likes

29 likes

Haha nou ik zou meer vertrouwen in hem hebben dan in alle verkenners die we tot nu toe hebben gehad. Lijkt me een prima plan.

7 likes

Wie is dit?

Rob Kemps, aka Snollebollekes, aka de man die ontzettend slim, oprecht en grappig bleek te zijn en op wie heel Nederland verliefd werd toen hij De Slimste Mens had gewonnen (zelfs mijn boomervader was op hem).

12 likes

Dat is echt mijn favo, als iemand waar iedereen een beetje om lacht en er vanuit gaat dat ze dom zijn gewoon hartstikke slim en leuk blijkt te zijn. Snobs exposed!

5 likes

Rutte wil door: 'Dit alles laat me niet onbewogen, maar ik ben strijdbaar’ - https://nos.nl/l/2375246

:expressionless: “you’re gonna see me roar” - markie ruttie

3 likes

image

8 likes

Want hij gaat ons die crisis uit helpen!!

1 like

Rutte wil alles op alles zetten om te blijven, desnoods in de oppositie zegt ‘ie :thinking:

2 likes

misschien hebben zij nog wel een plek voor 'm

12 likes

@MadameMignon en tevens zanger van dit lied:
https://www.youtube.com/watch?v=dg58xVvQf1Q
lekker toepasselijke titel

2 likes

Markie wil gewoon echt. niet. weg. Alsof hij bang is dat hij dan opeens geconfronteerd wordt met het normale dagelijks leven

2 likes

“En uiteindelijk moet je ook terug naar de inhoud”, zegt Rutte, die benadrukte dat ook de VVD ideeĂ«n heeft om de politieke cultuur in dit land te veranderen.

:roll_eyes: :face_vomiting: :rage:

speltip 9: weet wanneer je moet stoppen

20 likes

Kan iemand die meme van Azarkan weer posten van “heb je broers of zussen?” En “ga je douchen? Zonder mij?” Was m vergeten op te slaan

37 likes

Op jou kan ik bouwen

2 likes

Hoe is links niet zijn 50 jarige oom ofzo.
Hij heeft ook hotelschool gedaan, dat verwacht je van die linker ook echt niet.
Of is dit een grap die ik niet door heb? Ik kan er gewoon echt niet bij dat dit dezelfde persoon is (en dan vooral dat rechts de oudere versie is van links).

1 like

Zo klaar met al die politieke ~experts~ die sowieso al praten over politiek alsof het een schaakspel is en niet over mensen hun levens gaat, maar dan nu ook dat valse gelul van ‘een kabinet zonder vvd kan niet want dan moeten ze wel met 7 linkse partijen samenwerken en dat kan niet!!!’. Ok die partijen verschillen marginaal van elkaar. Hoezo is dat onvoorstelbaar maar was tot vandaag VVD en CHRISTENUNIE wel werkbaar?? Vraag ze allemaal eens naar hun mening over euthanasie I dare you.

12 likes