Bij mijn zus hebben ze destijds de tuin aangepast. De zitkuil is een zwembad geworden en het gras+tegels werden zandstrand. Heb destijds iets te hard gelachen (was nog heeel erg jong, niet meegeholpen) dus ik hoop volgend jaar daar niet voor te hoeven boeten
Alle getuigen zijn gevraagd (had ik al maanden geleden gedaan maar m’n vriend twijfelde elke x…) en dus ook een datum + afspraak voor de ondertrouw geprikt. Fijn!!! Krijgt steeds meer vorm zo <3
Spannend! Hoe reageerden de getuigen?
Ik ben zaterdag bezig geweest met het schrijven van de enveloppen voor de trouwkaarten. We willen ze komende week op de bus doen, maar ik twijfel een beetje of dat niet riskant is nu zo rond de kerstdrukte. Iemand ervaring mee qua kwijtraken van post of dat er dingen mis gaan?
Ik zou er na doen, als je die tijd hebt!
ik was al bang dat er confetti in huis terecht zou komen, maar zelfs dat is niet gebeurd. Alleen een lieve raamtekening, waardoor alle buren ons ineens feliciteerden
Allemaal heel leuk. We hebben het wel beiden alleen gedaan. Dus ik heb mijn getuigen alleen gevraagd en mijn vriend net zo. Nu moeten we een ambtenaar uitzoeken want se dame van de gemeente zei dat we een hele populaire dag hebben dus zsm iemand moeten selecteren.
@Junebug85 er net na ja. Kun je volgens mij nog wel gebruik maken van de goedkopere decemberzegels en is het veel rustiger al dan er net voor.
Ik heb save the date kerstkaarten gestuurd, volgens mij is alles wel aangekomen. Alleen sommige mensen kregen echt pas maanden later de kaart.
@Blush @Hedwig @Bunnyslippers @Rockabye Thanks voor jullie reacties. Heb ook even gecheckt bij de klantenservice van Post NL wat zij adviseren, en zij zeiden dat het kan zijn dat het wat later aankomt. Ik twijfel echt een beetje, mijn vriend wil het gewoon zsm versturen, ik ben toch een beetje bang dat er sneller dingen kwijtraken ivm kerstdrukte dus doe het liever erna. Maar kan nergens echt een geldig argument vinden voor mijn standpunt dus ben bang dat ik hem niet overgehaald krijg. Maar wisselende verhalen dus. Nu twijfel ik nog meer haha
We trouwen trouwens begin maart, dus in januari versturen zou technisch gezien ook nog gewoon kunnen. Maar ja als er dan kaarten erg vertragen is dat weer een extra risico. We gebruiken overigens geen december zegels maar zelfgemaakte zegels met een foto van ons erop, misschien heeft dat nog een goede invloed?
Ik werk elke dag met (trouw)kaarten en Post NL. Zij kunnen ieder jaar de drukte niet aan rondom kerst.
Of ruim voor kerstdagen versturen of erna, zou ik doen. Januari is toch een dooie maand, komt het kaartje ook een beetje als verrassing
Wat bedoel je precies met ruim voor de kerstdagen? Nu nog, of is dat al te laat in jouw ervaring?
Nu of erna idd!
Mijn trouwkaarten zijn in de zomer deels verloren gegaan bij PostNL. Ik heb destijds ook een klacht aangemaakt. Ik kreeg toen de mededeling dat de oorzaak mogelijk lag in de afwezigheid van vast personeel (vakantie) en het feit dat een veel vakantiekrachten werkzaam waren. Ik dus rondom kerst ook vermijden door de drukte!
Hi allen,
Ik ben dus ten huwelijk gevraagd (yay) en hoewel we pas na de feestdagen echt willen gaan plannen, ontkom je er niet aan dat je er toch veel aan denkt haha. Mijn verloofde (zo raar om dit te typen) en ik zijn allebei geen stresskippen en allebei organisatorisch sterk, maar ik ben wel iemand die graag met lijstjes werkt. Een bruiloft is ook niet bepaald iets wat ik eerder gepland heb, dus ik wil eigenlijk een leuk, laagdrempelig boek die helpt bij plannen. Bij Bol heb ik een aantal gezien, hebben mensen hier gebruik gemaakt van een boek en zo ja tips? Ik heb namelijk geen idee waar te beginnen
Gefeliciteerd! Je hebt ook heel sites met checklistjes, zou je ook nog even kunnen kijken. Uit m’n hoofd The Perfect Wedding. Succes en veel plezier!
Ik heb geen boeken gebruikt, wel lijstjes gemaakt voor planning en uitgebreide begroting. Ik heb om te beginnen veel gebruik gemaakt van the perfect wedding maar ook van de blog girls of honour
The perfect wedding was idd wel een goede bron voor to-do lijstjes. Ik heb verder ook geen boek gebruikt, maar vooral mijn gezond verstand: de hele dag compleet van A-Z uitgeschreven, en bij alles bedacht hoe ik het wilde regelen. En zo alles tot in de puntjes voorbereid.