Trouwtopic

Zetten ze de lijst dan al klaar op de bruiloft zelf en plaatst iedereen zijn eigen briefje of hoe ziet dat er ongeveer uit?

Ik hoop dat ik er een kan vinden waar een kant af kan. Zodat de briefjes er in kunnen. Anders diy spaarpot gleuf maken. Na de bruiloft wil ik de blaadjes van mijn boeket er ook bij gooien.

Ja hij stond bij de ingang op een tafel, die hadden ze leuk aangekleed met een kleedje en bloemen etc. en daar lagen dan kaartjes en pennen bij. Dus iedereen kon gewoon schrijven wanneer ze zin hadden! De getuige vroeg iedereen ook nog terloops of ze al een kaartje hadden geschreven.

My lighthouse van Rend Collective of You will never run van diezelfde band? De taal in beide liedjes kan ook op de liefde voor elkaar duiden, maar ook in relatie tot God. Qua muziekstijl ook niet te stijf. My lighthouse kan ook in het Nederlands en heet dan God van licht

Wij gaan zo voor het eerst bij een potentiële trouwlocatie kijken :smiley: heel veel zin in!

4 likes

Was meh. M’n vriend is wel enthousiast. Het is op een locatie die in de zomer vol zit met toeristen, dat trekt me gewoon niet. Wil m’n bruiloft graag prive houden en ze gaan de locatie niet dicht doen voor onze relatief kleine groep. Gewoon verder kijken dus :slight_smile:

2 likes

Ik heb mn jurk voor volgende maand trouwen besteld! Wou geen trouwjurk (want we doen geen echte bruiloft) dus heb een jurk bij lovely lane besteld.
Daarna lunchen op een mooie plek met het gezelschap. Mn dochtertjes willen wel graag een witte kanten jurk :slight_smile:
Nu hopen dat het die dag een beetje droog is!

4 likes

Bij ons gaat een vriend fotograferen. Hij is geen fotograaf maar kan het wel goed. Ik zou ook geen echte fotograaf inhuren, die zou dan gelijk even duur zijn als alle andere kosten bij elkaar!

Iemand nog tips voor een videograaf? Wil dat zo graag maar zie door de bomen het bos niet meer en veel zijn er ook echt heel duur.

1 like

@Brigitte, wij zoeken er ook een en komen er ook niet uit. Wij willen ook meer sfeerbeelden dan fotoshoot. Maar die lijken wel nog duurder.

Jammer he dat het zo duur is, vind een film zelfs leuker dan foto’s maar durf het ook weer niet te doen zonder fotograaf omdat ik dan wellicht spijt krijg als er geen mooie foto’s zijn. Ik heb een duo gevonden die filmen voor een redelijke prijs maar voor ons niet mogelijk omdat ze niet werken op zondag en onze trouwdag op zondag is. Wellicht iets voor jullie : https://www.afhfilm.nl/

Mijn videograaf was best duur, maar weet ook dat iemand op het forum videograaf is. Weer haar prijzen niet, maar vond haar werk heel erg mooi. @Cajun-moon

Dankjewel! :slight_smile:
Ik werk inderdaad als bruiloft videograaf. Mijn werk en tarieven zijn hier te bekijken.

2 likes

Klein tipje: de link naar de webpage van Prins Nagtegaal werkt niet helemaal zoals hij moet!
Verder heb ik hier niets te zoeken zonder relatie maar vind het superleuk om te lezen hoe jullie alles plannen :slight_smile:

Ja de film van m’n broers bruiloft was ook echt pretty :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Oh super fijn dat je dat zegt! Dan ga ik dat even aanpassen. Dankjewel!

1 like

Ik word echt intens blij van je filmpjes.
Ga zelf niet trouwen dus je hebt er verder niks aan :joy:

Woah wat vet! Ga je heel NL door? :grin: Ik ga straks je video’s even aan m’n vriend laten zien.

Wij willen ook op een zondag trouwen. Dus houdt ook voor ons op.

Super leuk compliment!!

2 likes