Niet echt een kinderfilm maar ik weet nog dat ik op een feestje was, denk dat ik 11 was of groep 7 of 8 of zoiets en dat die ouders dan een paar uur 's avonds weg waren. Toen gingen we scream kijken, die film met dat masker. Iedereen wilde dat maar ik was heel bang van horror en durfde dat natuurlijk niet te zeggen, want dat was niet stoer. Nou heb er wel een half jaar nachtmerries van gehad, zelfs zo erg dat ik heel lang bij mijn ouders in bed heb geslapen.
Het ergste was dat ik daarna ook nog heel lang bang ben geweest om 's avonds uit het raam te kijken of de deur open te maken. Dit is toen nog sterker geworden toen mijn nichtje en haar ouderd een keer op bezoek waren, we waren denk ik toen 13/14 ofzo. Zij had een oudere vriend en die belde aan en mijn ouders zeiden AmazoneSlash doe jij even open. Door die angst keek ik altijd eerst door de raam van de deur en ik zag niets. Ik maakte toch de deur open en toen kwam keek die vriend in een keer om het hoekje met dat masker op. Nou toen was mijn angst voor die film helemaal weer terug. Ik was sowieso een heel angstig kind in het donker, nu soms nog steeds last van.