Omg die snelheid haha, fucking eng weer
@Duchess ja klootzakken zijn het hahaha
Wow ik zie nu in de avondetappe dat Yates blijkbaar zijn heup gebroken heeft maar toch nog even op de fiets stapte om te proberen. Wat zijn die wielrenners toch hard.
Je ziet Mollema diep gaan joh go go go go
Haha Theo Jansen bij de Avondetappe
Pogacar is niet van deze wereld he
Echt gaaf dat hij zo nog dat eindsprintje kon zetten. En echt mooi dat de top 3 zo de battle uitvecht op een berg ipv braaf in het peloton te blijven zitten en geen risico te nemen. En nummer 1 en 2 vallen nog onder het jongerenklassement, dus hier gaan we echt nog lang van kunnen genieten!
Wel jammer dat Steven Kruijswijk ziek werd en moest afstappen. Helft van Jumbo-Visma is al naar huis op dit moment. Ik heb sowieso het gevoel dat er dit jaar echt heel veel renners moeten uitstappen.
Deel stapt misschien ook net iets sneller af met het er oog op de Olympische Spelen. Dat ze normaal wel waren door gefietst maar nu geen risico’s willen nemen. Of altijd al van plan waren eerder te stoppen. Maar misschien ook wel meer dan andere jaren met al die nare valpartijen aan het begin.
Maar kruijswijk gaat niet naar de olympische spelen, dus voor hem geldt dat niet.
Ik heb wel het gevoel dat er met kruiswijk altijd wat is. Of geblesseerd, of hij valt of hij is ziek.
Hij zal het wel niet expres doen
Robert Geesink had dat ook, zo vaak pech met ziek, vallen, etc. Geen idee hoe dat kan, zal misschien wel verklaring voor zij. Of het valt op omdat het in de tour heel veel aandacht krijgt. Bij andwre rondes is die aandacht er natuurijk wat minder.
Oh hahaha nee zeker niet. Hij is denk ik gewoon een pechvogel. Maar misschien heb je gelijk, ik kijk eigenlijk alleen de tour
Tony Martin en Wilco Kelderman hebben dat ook ja. Maar die vallen vooral, Kruijswijk is ziek geworden op de rustdag.
Waarom gaan die 3 weken altijd zo snel voorbij
Aan het begin van de Tour denk ik altijd: omg 3 weken, zo lang. En richting het einde van de derde week begin ik al een zwart gat te zien
Helemaal omdat vandaag imo de laatste mooie etappe is. Vlakke ritten en tijdritten vind ik altijd een stuk minder interessant. Al hoop ik toch dat het zaterdag misschien nog spannend wordt.
Heb ik normaal ook altijd, dit jaar niet zo want ga gewoon door met de Olympische Spelen
Ik vind dit toch wel spannend haha
Benieuwd of er volgend jaar wel een geduchte tegenstander voor Pagacar deelneemt. Echt niet normaal
Zou het wel leuker maken in plaats van dat we nu weer naar tijdperk Pogacar gaan zitten kijken de komende 6 jaar
Die man is wel echt ongelofelijk goed. Zonde bijna omdat het zo voorspelbaar wordt.
Haha ja net zoals Armstrong
Alle hoop op Evenepoel. En misschien Bernal. En wie weet wie er nog meer ineens opstaat.
Oh ik denk dat Vingegaard best een geduchte concurrent had kunnen zijn hoor. Maar die was natuurlijk niet vanaf het begin kopman en heeft pech gehad qua vallen en tijdverlies.
Oké, hij zit niet op het niveau van Pogacar, maar ik ben wel onder de indruk.