Haha ah zo. Wat leuk! Nou ik duim met je mee sowieso
Ik vind de tour echt niks en snap er ook echt de ballen van hoe het werkt en hoe ploegen werken, tactiek enzo. En toch kijk ik elke avond de avondetappe .
Is zo lekker kneuterig
Ik vind dat liedje van Ellen ten Damme zo lekker hahaha
En love jeetje naam kwijt Dione
Roxane Kneteman?
Ja die ook. Maar bedoelde Dione
Zus van Marnix
Neeeeee jooooooohhhhhh haha. Jij bent goed
Ik krijg altijd een rilling als ik iemand met een pleister op zân vinger zie. Brrrr
Ja en Herman de Scherman natuurlijk!
Plus ik ben hartstikke slecht in de rebus, maar ik blijf proberen.
Die van vandaag was te doen toch haha
Brent van Moer
Haha ik vond Karsten zo leuk ik miste alleen Jeroen van Belleghem nog
Ik kijk meestal de volgende dag de herhaling want op het tijdstip dat het wordt uitgezonden lig ik meestal al in bed
Oh jongens heerlijk zoân start. Meteen bergop. Iedereen probeert weg te komen maar het lukt niet. Achteraan vliegt er vanalles af. Echt genieten.
Best een leuk verloop tot nu toe!
Ik hoop niet dat het vandaag al beslist is
Die pogacar is wel echt veel sterker hè?
Ik vind de vergelijking met Armstrong in zân vroege jaren altijd een beetje lastig. Want dat waren toch ook niet helemaal schone jaren⌠Maar daar wil ik Pogacar zeker niet van verdenken.
Wie maakt die vergelijking dan? Ik luister maar met een half oor naar het commentaar dus weet niet of er daar iets over gezegd is.
Vind het alsnog vervelend dat het erbij gehaald wordt. Waarom moet altijd de naam Armstrong genoemd worden wanneer een wielrenner met kop en schouders boven de rest uitsteekt? Alsnog wordt op die manier geĂŻnsinueerd dat Pogacar dit niet schoon doet en er geen enkele reden om dat aan te nemen.
Op de NPO hoorde ik het ook indd.
En dat Roglic dealt met zijn verwondingen âals een manâ tot twee keer