Tour de France

Haha ah zo. Wat leuk! Nou ik duim met je mee sowieso

1 like

Ik vind de tour echt niks en snap er ook echt de ballen van hoe het werkt en hoe ploegen werken, tactiek enzo. En toch kijk ik elke avond de avondetappe :thinking:.

4 likes

Is zo lekker kneuterig

1 like

Ik vind dat liedje van Ellen ten Damme zo lekker hahaha

En love jeetje naam kwijt Dione

3 likes

Roxane Kneteman?

Ja die ook. Maar bedoelde Dione

1 like

Zus van Marnix

Neeeeee jooooooohhhhhh haha. Jij bent goed

1 like

Ik krijg altijd een rilling als ik iemand met een pleister op z’n vinger zie. Brrrr

Ja en Herman de Scherman natuurlijk!
Plus ik ben hartstikke slecht in de rebus, maar ik blijf proberen.

3 likes

Die van vandaag was te doen toch haha

Brent van Moer

1 like

Haha ik vond Karsten zo leuk :heart_eyes: ik miste alleen Jeroen van Belleghem nog

1 like

Ik kijk meestal de volgende dag de herhaling want op het tijdstip dat het wordt uitgezonden lig ik meestal al in bed :older_woman:t2:

4 likes

Oh jongens heerlijk zo’n start. Meteen bergop. Iedereen probeert weg te komen maar het lukt niet. Achteraan vliegt er vanalles af. Echt genieten.

4 likes

Best een leuk verloop tot nu toe!

3 likes

Ik hoop niet dat het vandaag al beslist is :no_mouth:

1 like

Die pogacar is wel echt veel sterker hè?

1 like

Ik vind de vergelijking met Armstrong in z’n vroege jaren altijd een beetje lastig. Want dat waren toch ook niet helemaal schone jaren… Maar daar wil ik Pogacar zeker niet van verdenken.

Wie maakt die vergelijking dan? Ik luister maar met een half oor naar het commentaar dus weet niet of er daar iets over gezegd is.

Vind het alsnog vervelend dat het erbij gehaald wordt. Waarom moet altijd de naam Armstrong genoemd worden wanneer een wielrenner met kop en schouders boven de rest uitsteekt? Alsnog wordt op die manier geĂŻnsinueerd dat Pogacar dit niet schoon doet en er geen enkele reden om dat aan te nemen.

1 like

Op de NPO hoorde ik het ook indd.

En dat Roglic dealt met zijn verwondingen ‘als een man’ tot twee keer :face_vomiting:

2 likes