Toetjes/dessertstopic + review

Titel is duidelijk lijkt mij. Kom maar op met de toetjes + review :slight_smile:

Ik kan zelf niet wachten tot het kerstassortiment van de Appie & de Lidl.

4 likes

wat een fantastisch idee dit <3

Heeft iemand supermarkt cheesecake aanraders?

1 like

In de AH hebben ze cheesecakes van Dudok liggen. Die zijn werkelijk top. Ik droom om er eens eentje geheel in mn eentje op te eten, zo lekker zijn ze hahah.

3 likes

Die red velvet is ook zoooo lekker.

1 like

Gewoon doen

3 likes

jaa is goed, laat wel ff weten hoeveel kilo’s ik na die taart ben aangekomen hahah

1 like

Die van de jumbo is ook lekker, met framboos en witte chocola ( en is met de chocola niet zuunig)

Eén van mijn favoriete supermarkttoetjes. Romig, karamel, chocolade, wat wil je nog meer? 9/10

6 likes

Duh.

12 likes

Ja die red velvet is echt hemels, soms zoek ik een reden om taart te kopen zodat ik die kan eten en iedereen in mijn omgeving weet ook dat je mij niet blijer maakt met een andere taart

1 like

Ik vind die red velvet zo ziekelijk zoet. Zelfs mijn vriend die echt een zoetekauw is, vond het echt teveel van het goede.

Pots en Co heeft vaak ook hele lekkere met chocolade ganache😍

3 likes

Beetje off-topic maar zouden de cheesecakes van gu uit het assortiment gaan? Zie ze bijna nooit meer…

Vind trouwens de chocotaartpunten van de ah ook heel lekker als toet’je’:yum: ah is trouwens volgens mij sowieso een van de weinige winkels met zoveel keuze in gebak voor 1x/1 persoon

1 like

Spotte deze bij de jumbo, dacht dat het cheesecake was… Viel dat ff tegen is gewoon een soort tiramisu :sweat_smile:

Mijn favoriete toetje. Wil eigenlijk geen ander toetje meer dan deze

1 like

Deze zijn ook zo lekker

En grote favoriet hier blijven de AH verse donuts :smiley:

Waar te koop? :innocent:

Vandaag een (nieuw?) toetje van Vapiano op met yoghurt, zoete frambozen en merengue. Oordeel: 6/10. Deed teveel denken aan ontbijt. Frambozenlaag is mierzoete jam. Merengue niet waargenomen. Wel alles opgegeten uiteraard. Ik zou het niet opnieuw bestellen, m’n tafelgenoot wel.