Tips, ervaringen & aanraders

Daar gaan we over 3 weken heen. Is het zo erg daar? Ik las alleen maar goede dingen…

1 like

Bedankt voor het meedenken. Vind alleen 60 euro best heftig voor een dekbedovertrekje :flushed:

Misschien Liefenklein.nl ?

Ik vind het ook echt verschrikkelijk. Het is hier een kwartiertje vandaan dus ben er nog wel regelmatig geweest, maar de huisjes zijn heel vies en oud, zwembad is oud, ik zal er zelf niet snel naartoe gaan nee. Misschien heb je net zoals hierboven geluk met wel een oke huisje hoor, maar het gros is echt ernstig verouderd.

1 like

Next direct heeft ook dekbedovertrekken. Daar al gekeken? Wist niet dat je dekbedovertrek bedoelde. Dacht accessoires. :see_no_evil:

1 like

Ik hou mijn hart al vast nu. We hebben wel een “VIP” huisje dus misschien is dat wat netter (hoop ik).

Thanks, ik ga kijken!

1 like

Mijn zoontje was toen 6 maanden en begon net met tijgeren. Zn handen en kleertjes waren na 2 minuten gitzwart en de keuken plakte van viezigheid. Het terras lag vol ganzenpoep. We belden om te klagen en toen kwamen ze terug: de ganzenpoep werd 20 cm naast het terras geveegd, dus het meurde nog als de hel.

De keuken werd afgedaan met een beetje water uit de kraan en een doekje vol vlekken dat ze uit haar zak toverde. Na het afdoen flikkerde ze dat doekje over de flesspenen van mn zoon, die ik net had uitgekookt.

Heb alles zelf nog een keer gesopt en heb het geprobeerd er het beste van te maken. Achteraf nog een klachtenbrief gemaild, maar nooit wat op gehoord.

Maar ik lees hier ook goede verhalen, dus misschien treffen jullie het beter :grimacing:

Wij gaan best vaak naar cp en wij zijn wel tevreden. Niet zo schoon als thuis maar vond het prima. Als er iets niet oké is, gewoon aangeven! Wij gaan in september weer

1 like

Oh nee. Wat een ellende voor jullie! Kan me goed voorstellen dat je geen fijne vakantie hebt gehad.

De ganzenpoep is wel een dingetje ja, dat ligt echt overal, zo smerig!

Belachelijk ook dat je er niks meer van gehoord hebt, dat is echt niet netjes!!

Ik vind de huisjes van L.andal echt 10x mooier en netter, maar het zwembad van cp is wel veel leuker.

2 likes

Haha en ganzen voor je deur toch (:sob::sob::sob:)

Ja een hele invasie!! Elke ochtend, meerdere groepen

1 like

Hier ook goede ervaringen met L.andal!

De Eemhof is tot nu toe altijd goed bevallen binnen onze kringen en laatst waren we zelf in Port Zelande en dat beviel ook goed moet ik zeggen.

1 like

Heeft iemand een bugaboo parasol bij de kinderwagen? Ik ben benieuwd naar de afmeting hievan (doorsnede wanneer geopend)

Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of hier meer moeders zitten met die zoiets hebben meegemaakt;
mijn zoontje is nu 6,5 maand en krijgt nog borstvoeding. Daarnaast nu ook al een tijdje fruit- en groentenhapjes. Nu gaf ik vanaf zijn geboorte al af en toe gekolfde melk uit een flesje (omdat hij veel was afgevallen) en ben dit altijd wel blijven doen als we bijv. ergens naar toe gingen of als hij bij onze ouders was. Hij is dit dus al vanaf zijn geboorte gewend, maar nu wil hij het flesje niet meer. Hij maakt echt kokhalsneigingen of kauwt een beetje op de speen. Ik was net op zo’n punt dat ik erover nadacht om de borstvoeding af te gaan bouwen en over te gaan op kunstvoeding, maar dat wordt dus lastig als hij de fles weigert… op internet al van alles opgezocht en ik blijf de fles ook aanbieden maar tot nu toe geen succes. Dus zijn hier misschien meer moeders die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt en hoe gingen jullie hier mee om?

Ik heb een andere ervaring, maar wel eentje die je misschien kan helpen.
Ik moest nadat baby 4.5 maanden oud was weer meteen fulltime terug naar werk. Ik kolfde constant en hij dronk dus alleen maar breastmilk. Hij was dat echter alleen gewend om ‘live’ te doen en wilde nooit een flesje. Een paar weken voor creche rustig geprobeerd om gekolfde melk via flesje te geven, maar hij weigerde constant.

Toen kwam dus de dag dat hij echt naar creche moet. Hij ging met keiharde hongerstaking en weigerde uit de fles te drinken, wel 2 weken lang (ik ging kapot ervan!). Dan dronk hij dus zoveel mogelijk bij mij s’ochtends voor creche en als ik hem weer ophaalde ook.

Uiteindelijk kreeg hij gewoon zo’n dorst/honger dat hij geen keuze had en de fles wel aan moest nemen. Langzamerhand is t zo gewoon goed gekomen.

Wat ik met dit debiel lange verhaal wil zeggen is dat babies uiteindelijk ervoor kiezen te doen wat ze nodig hebben en willen. Als jouw zoontje dus honger genoeg krijgt zal hij zeker ook de fles aan nemen als jij rustig wilt af bouwen!

Het hielp bij ons ook te experimenteren met verschillende spenen voor de fles.

1 like

Bedankt voor je antwoord! Snap heel goed dat je dat lastig vond. Gek hoe dat dan werkt, dat hij zich uiteindelijk toch heeft overgegeven omdat hij dus door had dat het wel moest. Stelt me wel gerust! Ook al heeft het dus toch even geduurd haha, het is goed gekomen.