Tips, ervaringen & aanraders

thanks @morange @CindyPauper @Zitzak @anon18050057
Ik ga markplaats eens afspeuren, ik zag er al best wel veel voor 25 euro te koop staan dus dat lijkt me prima. En alvast zo naar de zeeman/primark voor strakke hempjes etc. (en een nieuwe bh want de enige bh die ik nog pas past bijna niet meer :S :frowning: )

Hebben jullie voedingsbhs pas na de bevalling gekocht? Of ervoor al? En waar? Ik heb er nu een paar bij de lidl gekocht maar die zijn niet voorgevormd en dat lijkt me prima als je er toch zoogcompressen in hebt. Maar nu voel ik me daar toch niet zo prettig bij… En ik heb het idee dat ik ook nog niet helemaal uitgegroeid ben :frowning: :frowning:

Ik heb er voor de bevalling eentje gekocht bij de Hennes, maar verder alleen beugel bh’s gedragen in een grotere maat.

Nu na de bevalling zijn mijn borsten nog flink gegroeid dus als ik straks thuis ben ga ik ff kijken wat ik lekker vind zitten. Hier in het zkh gewoon alleen een hemdje en geen bh aan gehad, maar nu ze nog zwaarder zijn is wat steun wel weer goed. En dan bestel ik het wel online.

Dus ik zou nog even wachten met heel veel kopen nu, mocht je idd nog meer groeien

1 like

Heb een paar van de H&M gekocht en ik draag ze nu al. Hebben wel wat padding, maar geen beugels en zijn heel comfortabel. Als mijn borsten nog veel groeien heb ik waarschijnlijk nog wel een maatje groter nodig, maar duur waren ze niet en ik zou ze ook zo dragen.

1 like

Ik had tijdens de zwangerschap op gegeven moment al andere bh’s nodig. Ik had ze gekocht bij prenatal van Noppies geloof ik. Licht voorgevorm met beugel. Ik droeg ze tijdens en na de zwangerschap.

ja goeie, ik wil(de) voorkomen dat ik een lingeriezaak aan maten in huis zou hebben… Wat nu dus 1 bh die nog past is hahaha dus dat was misschien een beetje te overdreven… :X Dacht ga daarom wel een goedkope nog erbij halen. Helaas is het nu zo’n maat geworden die niet supermakkelijk te koop is (F… ik vind het echt bizar…) Zal ook even bij de h&M kijken @coffeebreaks (online want in de winkel hebben ze echt weinig maten hier).

Ik vind het zo raar he dat bij de hunkemoller ze nu wel allemaal sexy sexy bhs hebben maar echt 0 voedingsbhs. Ik snap gewoon niet hoe vrouwen dat vroeger deden toen online shoppen nog niet zo’n ding was… Moest je zeker naar de speciaalzaak 80 euro per bh uitgeven ofzo… :money_with_wings::money_with_wings:

Ik heb ze ook voor de bevalling al gekocht (die is pas over 6 weken), dat waren een soort grotere zwangerschapsbh’s die toevallig ook voor het voeden waren. Ook van de H&M, maar ik merk nu dat ik toch een maatje groter nodig heb :sweat_smile: Ben in omvang toch nog wel wat gegroeid haha, dus ga zo even een maatje groter halen haha.

1 like

Ik heb deze! Ideaal vind ik die

4 likes

Ik heb dezelfde als @Unquestionable. Ik droeg ze vanaf 20 weken zwangerschap ongeveer, omdat mijn bh’s niet meer lekker zaten. En nu 5 maand na de bevalling draag ik ze nog steeds elke dag, terwijl ik al lang geen borstvoeding meer geef.
@Bergamot

2 likes

En van die tussenstukjes kopen?

Heeft geen zin want bij mij gaat het voornamelijk om de cupmaat.

ik ook deze haha!

Ah nee, dat gaat helaas niet lukken. Balen! Had geld gescheeld haha.

1 like

haha ja precies! En dan kon ik tenminste al mn bhs gewoon nog aan… Nu is er toch wel een reële kans dat dat nooit meer gaat gebeuren :money_mouth_face::fearful::pleading_face:
Maaaar ik heb bij de primark een bh van 5 euro gekocht, dus dat is iig niet duur. Hij is wel lelijk huidskleur (maar ze hadden genoeg keus, ook 3 voor 16 euro die wel leuk waren maar ik dacht dan heb ik er weer 3).
Oh @Zitzak kreeg net de nieuwe zeemanfolder/aanbieding en de corrigerende hempjes etc zijn in de aanbieding :+1::+1:

1 like

Vanaf welke leeftijd geef je een hoofdkussen eigenlijk? Hij probeert steeds mijne in te pikken maar wordt in juli 2.

1 like

Dat zou ik ook willen weten.

Ik heb toen ze over ging naar een peuterbed zo’n goedkoop hoofdkussen van 5 euro bij Ikea gekocht. Nu is ze 5 en ze slaapt daar nog steeds mee. Of eigenlijk, ze ligt er vooral onder.

2 likes

Verschilt ook wel per persoon denk ik. Ik vond die onderbroeken echt net een stap te ver. Heb gewoon normale onderbroeken gehaald in een maat groter. En boxershorts. En dit kon bij mij prima ! Mijn eigen maat zelfs ook wel. Had alleen de kraamweek veel kraamverband nodig.
Heb alleen nu na 8 weken nog geen string aangehad. Gewoon geen zin in ofzo !

Toen ik merkte dat zoon beter sliep met een kussen (1,5 jaar) en sterk genoeg was met zijn nek etc heb ik het gewoon gegeven. Hier gaat het goed en hij slaapt heerlijk ermee. Hij is een buikslaper en draait zijn gezichtje op zij en ademt prima

1 like

En wordt btw in juli ook 2

Hier kregen ze met 1,5 beide een dun kussentje van Ikea (zat bij een dekbed set voor het ledikant). Mijn dochter slaapt nu in een 1 persoonsbed met gewoon kussen en m’n zoon eigenlijk altijd tussen ons in zonder kussen :see_no_evil:

1 like