Tips, ervaringen & aanraders

Zoiets heb je ook bij de Action

Ja klopt! Wel iets kleiner geloof ik. Toen ik bij de Action was, was die uitverkocht, dus was blij dat ik deze zag. Hema heeft ze ook maar een stuk duurder.

edit: nog even een aanvulling, ik dacht dat het een hele dikke deken was maar dat is niet zo.

1 like

Ik ben er heel blij mee. Dochter slaat zichzelf ook wakker en sinds de piep slaapt ze een stuk rustiger 's nachts (En wij dus ook😉)

1 like

Kun je hem een nachtje van iemand lenen? Mijn kind is er een uitzondering in, maar hij werd echt hysterisch van inbakeren en ook van de puckababy. 40 euro weggegooid :no_mouth:

1 like

Mijn baby werd ook boos van inbakeren @Bourbon

1 like

Ik heb veterschoentjes van Bardossa (54,95 :sleepy: ) maar daar kunnen die dikke voetjes van mijn zoontje tenminste wel fatsoenlijk in. Hij is 13 maanden en begint te lopen. Maar al die zachte veterschoentjes voor baby’s kreeg ik niet aan bij hem. Gewoon een flinke wreef


1 like

Slim idee. Ik ga het even rondvragen!!

Ik ga hier denk ook maar eens meeschrijven/lezen. Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nu “echt” zwanger! Nog pril, maar het zit nu in ieder geval op de juiste plek. Zo spannend allemaal


17 likes

Spannend! Hoever ben je?

1 like

Waarschijnlijk rond de 8 weken. Krijg over 2 weken weer een echo, dan gaan ze kijken de uitgerekende datum etc.

Schelen we ongeveer een week! Ik ben 7 week denk ik:)

1 like

Wat leuk! Gefeliciteerd! Eerste kindje?

3e!

1 like

Ah, dan weet je al een beetje wat je allemaal te wachten staat. Succes met alles :slight_smile:

1 like

Borstvoedingsmaffia :sunglasses:

Mijn borsten zijn na 6 maanden borstvoeding (ben inmiddels 5 maanden gestopt) wat zachter maar geen theezakjes en voor de rest hetzelfde als voorheen. Het valt bij mij in ieder geval ontzettend mee maar ik hoor ook van vriendinnen dat die dus wel echt hangende borsten er aan over hebben gehouden.

Ik heb aan de ene kant vaker en langer bv gegeven en merk echt wel verschil helaas.

Maar je weet toch niet of ze net zo slap waren als je het niet had gegeven?

Ik wilde ook reageren met dat het een fabeltje en wat @Mhysa zegt.

Ik bedoelde dat de ene slapper is dan de andere en dat ik daarmee juist vaker en langer bv had gegeven. Misschien was het anders ook gebeurd hoor, maar dan vind ik het wel raar dat het bij de ene wel en bij de andere niet is gebeurd.

Sorry, ik had het niet goed begrepen/gelezen. Geen idee hoe dat verschil kan.

Ik geef nog borstvoeding, kindje is 8 maanden.
Mijn borsten zijn slapper dan voor de zwangerschap maar dat maakt me niet uit. Mijn man vindt ze nog steeds mooi en met een goede beha hijs ik de boel wel omhoog. :crazy_face:

5 likes