Tips, ervaringen & aanraders

Ik gebruikte in het begin een luiertas die bij de kinderwagen hoorde van Joolz.

Nu hij bijna 2 is, gebruik ik mijn longchamp tas die ik vul met 3 ziplock zakjes: luiers en doekjes, extra kledingsetje, “extra” dingen zoals koekjes, een bakje met rozijntjes, val en stootcreme (HEEL handig om bij de hand te hebben), zakdoekjes etc. Hangt bij de kapstok en zorg dat ie altijd gevuld is en dan ben ik zo weg.

Pak alleen los een speeltje en zijn drinkbeker

3 likes

Ik heb vandaag 4 flesjes en 3 paar spenen bij de op=op voordeelshop gekocht voor €6! Helemaal happy want we moesten nog grotere flessen en waar iedereen lyrisch is van Dr. Brown vind ik die dus echt helemaaal niet fijn.


Oh en een luiertas vind ik dus echt wel fijn om te hebbeb:).

Wat is die val- en stootcreme? Helpt dat tegen blauwe plekken?

1 like

Welk merk heb je gekocht, en passen die spenen ook op Dr Browns? Ik heb een paar van die Dr Browns flessen gekregen maar moet er nog spenen bij.

Ik heb het idee dat al die flessen en spenen èèn grote gok/trial en error zijn. Iedereen heeft weer een andere favoriet :smile:

Ik zweer nog steeds bij deze tas:

Er past zoveel in, en er zijn veel verschillende vakjes die ik ook echt gebruik. Hij is veel handiger dan de andere tassen die ik al had. De kwaliteit is ook echt goed.

4 likes

Het zijn winnie de pooh flessen en spenen? Haha ze hebben verschillende maten, passen denk ik niet op de brede flessen van dr brown, maar de smalle lange wel denk ik! Ik zal zo ff kijken voor je😊

1 like

Jep, je hebt die creme voor volwassenen en speciaal voor kinderen maar die is gelijk het dubbele qua prijs. Werkt hier als een tierelier.

Die heb ik ook liggen, ben heel benieuwd!

1 like

Voor degenen die een rugzak hebben, wat voor één hebben jullie?

Ook van het merk Longchamp. Wel prijzig maar de man kan hem ook om en ik geef hem ook mee op het kdv

Ik wou heel graag thuis bevallen, maar heb de laatste 20 minuten toch in het ziekenhuis moeten doen. Was ook prima! (en maar goed ook).

edit
Ik mag een volgende keer niet meer thuis (ofja, wordt sterk afgeraden), maar eigenlijk vond ik het wel een ideale combi! Het hele traject van weeen thuis, en dan de daadwerkelijke geboorte in het ziekenhuis. Alleen jammer van de persweeen opvangen in de ambulance :see_no_evil:

1 like

ahh ik heb me laten verleiden en deze besteld hahaha
ali expres haalt het ergste in me naar boven

1 like

Ga je geen spijt van krijgen. Op andere Nederlandse sites heb ik precies dezelfde tas voor veel meer gezien (o.a. Ukkies voor 55€) en de recensies zijn positief. Welke kleur heb je? Ik heb de groene uit het plaatje.

Typisch zo’n ding die nu door alle influencers geplugd wordt, maar niks bijzonders is.

2 likes

De zwarte! Dat was de voorkeur van m’n vriend haha, ik vond ze allemaal wel leuk
Ik werd gewoon helemaal enthousiast van dat vakje voor babydoekjes. Hoe vet is dat

1 like

Haha dit ja. Neem gewoon een grote totebag dan, die zij er ook in dit formaat. Ze doet wel goede zaken zag ik, toen ik een keer na haar bij het poskantoor was :wink: Het opsturen naar alle influencers werkt.

Ik wilde een thuisbevalling maar moest uiteindelijk naar t ziekenhuis omdat ze in t vruchtwater gepoept had

1 like

Ik wilde graag thuis bevallen. Maar toch met medische indicatie in het ziekenhuis. Erg positief ervaren en zou het nu zelfs kiezen voor een tweede.

1 like

Vind hem super tof, maar hallo hoe wil je in godsnaam een praktische “luiertas” zijn zonder enkele vakken?

1 like

Ik vond alle luiertassen lelijk en toen kreeg ik vlak na m’n bevalling deze van m’n vriend. Het is een “gewone” tas, met 3 grote vakken en ik vind hem nog steeds fantastisch.

Ik gebruik de twee buitenste vakken voor luiers en bekers etc. en het middelste vak (die ook uit 2 delen bestaat) voor m’n eigen spulllen.

afbeelding afbeelding

4 likes