Tips, ervaringen & aanraders

Ik heb trouwens deze lamp gekocht voor de babykamer :sweat_smile::sunglasses::laughing::skull:
Ik was in IJsland en daar komt “tulipop” vandaan en die characters zagen er zo leuk uit. Kende het helemaal niet maar ik moest die lamp echt kopen :joy:
:see_no_evil:

6 likes

Haha ja ik woon vlakbij de fysieke winkel, heeeel gevaarlijk.

Ik heb trouwens op aanraden van een vriendin op lijstje . nl een ‘verlanglijstje’ gemaakt voor de baby. Ik vind sowieso echt niet dat iedereen straks maar cadeaus voor de baby hoeft te kopen, maar dat willen mensen vaak toch. Dus dan liever iets dat we ook echt graag willen hebben dan 100 knuffels ofzo straks. Die vriendin heeft het linkje en verspreid hem. Ze heeft ‘m bijvoorbeeld ook al heel strategisch naar m’n schoonmoeder gestuurd, haha!

Ik heb nu ook alles in screenshots op mijn telefoon, maar ga het zo ook es allemaal op lijstje.nl zetten! Heb daar sowieso al een account en dan mogen ze er zelf mee aan de haal gaan haha :slight_smile: bij mij is alles vooralsnog boven de €50 haha, dat is wel een beetje problematisch.

Bovenaan staat trouwens de Jellycat Octopus knuffel :hushed: zo zo zo lief. Ik voelde hem afgelopen weekend en hij is zo zacht.

4 likes

Ben ik nog een keer :smiley: heeeelp. Weet iemand waar deze eendenknuffel van is? Ik MOET die hebben, ben zo’n eendenfan. Heb me al helemaal suf ge-reversed image searched, maar kan het niet vinden helaas. Een paar knuffels zijn van Oyoy, maar deze niet helaas…

Omg die wil ik oooook :joy:

Volgens mij is het deze: https://www.ilovespeelgoed.nl/maileg-knuffeleend-grijs-32-cm.html

Hij lijkt er echt super erg op!! Goed gevonden :smiley: thanks!

Got it! Dat is hem, maar dan in de variant “sand”. Oh en mijn confession: eigenlijk wil ik al deze knuffels voor mezelf hebben.

Ik ook. Heb mijn zinnen nu gezet op die egel en zeeleeuw

1 like

Die is zo leuk! Ik heb hem hier aan de box, je kunt die tentakels zo om de spijlen doen waardoor hij echt op de rand “zit”.

2 likes

Iemand ervaring? Een zonnebril voor een baby van ongeveer 1 jaar. Kan dat gewoon een ‘normale’ bril zijn? Of moet dat echt zo’n soort duikbril achtige bril zijn?

Mijn baby heeft een zonnebril met pootjes van de Hema, en ze rockt m :sunglasses:

Queen

17 likes

Ze wil het hem wel leren hoor!

Super schattig! Maar gooit ze de bril niet af?

Idd, hoe dan :scream:? J heeft die bril ook maar ze doet hm af en gaat dan op de pootjes kauwen. En dan moet ze dus eigenlijk een échte babybril. Dat wordt niks

Ja ik heb die vaccinatie gehad! Werd ook vergoed door m’n zorgverzekeraar door middel van mijn aanvullende verzekering.

1 like

Ja ik afgelopen week! En sowieso meer meiden hier. Ik moest ‘m zelf betalen, kostte €40,- (vaccinatie zelf, het zetten heeft een vriendin gedaan).

1 like

Ik wist het van tevoren niet zeker. Kon het niet heel goed vinden op de site. Maar ik had zoiets van: ik betaal het zelf wel en als het vergoed wordt is het helemaal mooi meegenomen.
Heb na de vaccinatie die factuur ingediend en had binnen een paar dagen bericht dat het vergoed werd.

1 like

Tussen 28 en 32 weken is beste periode (bron RIVM)

Edit; lukt dit niet dan mag het nog tot 38 weken.

https://www.rivm.nl/kinkhoest/kinkhoestvaccinatie-voor-zwangere-vrouwen#bestemoment

1 like

Haha ja, geen idee. Waarschijnlijk heb ik nu over mezelf afgeroepen dat ze m vanaf nu steeds van dr gezicht af trekt.

1 like

Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Kon het ook nergens vinden, op goed geluk factuur ingediend en kreeg het gewoon terug.
Bij mij kosten het € 40 euro trouwens.
Ik geloof dat het nogal kan schelen of je het door de huisarts of GGD laar zetten. Dus qua kosten kun je daar eventueel nog in verdiepen :slight_smile:

1 like