Tips, ervaringen & aanraders

Pampers Premium Protection
Ik heb ook die van de Etos gehad, maar mijn zoontje is heel smal en deze zaten niet zo mooi als de Pampers. Ik vond ze ook echt een typische luiergeur hebben, hebben de Pampers veel minder(of ik ben er ondertussen gewoon aan gewend🤷🏼‍♀️)

Voor iedereen hier die een tweeling verwacht

3 likes

Hier ook Pampers Premium Protection. Ik wacht vaak acties af (zoals 2e pak gratis bij AH), dan komen ze op 21 cent per luier en sla ik in.
Als er even geen aanbiedingen zijn koop ik ze in Duitsland bij DM, daar is de normale prijs 29 cent per luier.
Zwitsal was hier een drama en Babylove van DM was hier voor (borstvoedings)spuitluiers te dun.

1 like

Wij gebruiken AH luiers, pampers lekte ze altijd door. Nu vrijwel nooit meer nat ‘s ochtends.

Bij bol.com kosten ze vaak maar 0,14 per stuk :see_no_evil:

Jaaaa. Ik koop altijd bij Wehkamp of Bol van die maandboxen wanneer ze weer met 40/50% korting te krijgen zijn :dancer:t3:

1 like

Weet iemand nog leuk speelgoed voor een jongen van 2.5? Hij is wel redelijk uitgekeken op zijn oude speelgoed.

Die houten trein van Ikea of Duplo?

Oh, ik krijg as we speak net een melding dat Bol.com 40% korting heeft op de meeste pampers :joy:

2 likes

En plus (supermarkt) heeft pakken met 50% korting :slight_smile:

1 like

Mijn moeder neemt over 2 maanden Duplo mee, is heel duur hier. Ja die trein kan ik proberen!

1 like

Voor alle mensen die fan waren van de Kruidvat luiers :blush:

2 likes

Ik weet niet of ik Kruidvat nog durf te vertrouwen :joy::joy:

1 like

Premium Protection? J zit nu in maat 3 en gaat binnen niet al te lange tijd naar 4. Die vind ik niet voor 14 cent helaas.

Oooooh sorry, ze zit nog maar in maat 1-2 en dan is het idd 0,14 per stuk :sweat_smile:

De kleine maatjes zijn inderdaad lekker goedkoop! Lekker van genieten zolang ze in maatje 1-2 past. :smile:

1 like

Weet niet wie het er pas over had, maar Hema heeft de rompers in de aanbieding!
2+1 gratis
3+2 gratis
4+3 gratis

Geldt ook op die meerstuksverpakkingen

4 likes

@Unquestionable Spijjjjtttt

Zijn nu in de aanbieding maar natuurlijk de goede maat uitverkocht online en de winkels hier :((

Gebruiken jullie een neuspeer als je kindje snot in het neusje heeft? Zo ja, welke en zo nee, hoe hou je dan het neusje vrij?

Nee heb er geen een. Ik gebruikte eerste moedermelk en deed dat in het neusje, dat lost de snot een soort van op. En nu gebruik ik zoutoplossing van de apotheek. Dat kan ik er zo in druppelen!

1 like