Tips, ervaringen & aanraders

Ik heb nog ff gekeken en ik had zelf deze op het einde;

1 like

Ja! Heb er eentje via Zalando gekocht en daar lubbert het band snel van. Vind die van H&M ook echt het beste.

Dan nog: zwangerschaps bh’s? H&M of liever Hunkemöller?

1 like

Ik heb van de H&M, vooral omdat ze altijd in de sale zijn met 2 voor €12 ofzo. De fijnste vind ik de soort van sportbh’s. Vooral met slapen zijn die heel fijn. Ik heb ze alleen net iets te groot gekocht, maar heb hele grote omvang (100)

1 like

Ongeveer deze heb ik net gekocht! Alleen de voedingsvariant haha, ze hadden niks anders. Was 2 voor 24€, maar dan heb ik ze maar vast :crazy_face:

1 like

Heeft iemand de gouden tip voor een kleine box? We willen graag een box hebben als de kleine komt, maar we wonen helaas niet zo groot. De meeste zijn aan een zijde 100 cm en dan is net te groot voor de plek waar de box zou moeten komen. Vierkante boxen zijn blijkbaar nergens te vinden of ik kijk niet goed.

Eeeeeens hiermee! Ik vond HM broeken echt dramatisch zitten vergeleken met die van Mamalicious (dat is van Vero Moda, hadden ze beter zo kunnen nnoemen trouwens haha)

Is een ronde box niets? Wij vonden veel boxen ook te massief staan en hebben nu de ronde box van kidsriver. Neemt sowieso al een stuk minder ruimte in en is ook nog verrijdbaar, super fijn! (en totaal niet belangrijk, maar wel leuk is dat we super veel complimenten over de box krijgen haha)

Jaa ook eens met @Tom_Riddle en @Tessa die van H&M waren prima, maar die van mamalicious vond ik echt het fijnste. Bovendien had ik er ook nog 1 die je met knoopjes kon verstellen (net als kinderbroeken zeg maar) en was dit eindelijk een zwangerschapsbroek die wel gewoon broekzakken had. Geen idee waarom maar weinig zwangerschapsbroeken dat hebben trouwens, vond het super irritant in ieder geval haha.

H&M broeken waren in t begin prima. Halverwege ging die band wel snijden in mijn buik. Gelukkig werd t toen warm en kon ik daarna lekker jurkjes dragen zonder panty. Tip: de superlelijke onderbroeken van p renatal zijn echt fantastisch voor onder strakke jurkjes. Ze hebben pijpjes zodat je benen niet zo schuren en een hoge buikband. Was de enige onderbroek die ik aan kon onder een strakke maxi jurk zonder dat t eruit zag als rollade.

Jaaa die knoopjesbroeken droeg ik ook! Love it. Van mamalicious en Noppies hebben bijna al die jeans dat. Op die manier kon ik ze bijna de hele zwangerschap dragen.

1 like

Jaa ik heb ook Noppies, die van de HM zakten mij de hele tijd af. En daardoor kreeg ik van de vage schuurplekken in mn lies.
Noppie wel wat duurder helaas, maar ben er echt blij mee. Heb er 2 gekocht een zwarte en blauwe en draag ze eigenlijk dagelijks.

1 like

Iemand nog tips voor leuke (betaalbare) accessoires voor de babykamer. Vind het nog wat kaal!

Oké echt steriel is het gelukkig niet. Want onze meubels zijn zwart met hout kleur ! Maar moet nog iets gezelliger worden !

1 like

Hebben jullie eigenlijk zo’n gratis zwanger/baby doos van ouders van nu etos oid aangevraagd?
Ik twijfel want zit niet echt te wachten op troep maar misschien is het wel heel handig?
Maar je krijgt toch ook nog voor in de eeuwigheid zooi toegestuurd? Of valt mee?

Ik heb ze aangevraagd, met het risico op eeuwige reclame :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar de email zijn makkelijk te blokkeren. Of je post krijgt, durf ik niet te zeggen.

De inhoud van de blije doos (prenatal) vond ik chill! Pak luiers, flesje, speen, tandenborstel, mini sudocreme en nog van allerlei monstertjes. Ook zat er een tegoedbon in van 10 euro voor de prenatal.

De andere dozen heb ik nog niet opgehaald/aangevraagd

1 like

Die van de Etos kan je wel missen inderdaad, veel kan rechtstreeks bij het oud papier. Die van kruidvat vond ik wel handig, een shopper met ik geloof een kleine verpakking luiers, badschuim of shampoo oid en nog wat dingetjes.

1 like

Ik moet even iets van me afschrijven waar ik totaal niet tegen kan. Al die mensen die tegen je zeggen “Oh, maar je kind is al X maanden, dan zou hij toch al moeten kunnen doorslapen/lopen” etc
 Ik bedoel, als hij het kon, dan zou hij het toch al hebben gedaan
 Ondanks dat het me echt niet interesseert of mijn kind bijv. na 12, 15 of 18 maanden loopt, voelt het toch stom als iemand het zegt.

4 likes

Is ook gewoon stom ja!

Ik wil graag een boek kopen voor mijn vriend over zwanger/bevallen en babies maar vind het lastig, ik wil niet een te populair geschreven boek, niet teveel zweverigheid maar vooral veel feitelijke informatie.
Hebben jullie misschien tips?
Boekentips voor mezelf zijn ook welkom :slight_smile: Ik heb alleen de grote geboortegids


Ik heb buskruit met muisjes. Dat vind ik wel een fijn boek. Daar staan ook stukjes voor mannen ingeschreven maar vooral een handig om dingen op te zoeken. M’n vriend heeft het boek commando papa gekregen. Hier is die wel positief over! Ik heb het even gevraagd en hij vond het feitelijk geschreven. Een andere aanrader vind ik Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Maar dat is gewoon grappig en lekker weglezen. Dit boek hebben we beiden gelezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like