Extreem herkenbaar! Mijn middelste had dit! Het is vanzelf over gegaan maar ben wel eens naar de dokter geweest omdat ik echt bang was dat er iets met zijn arm ofzo aan de hand was
Mijn dochter heeft dat ook! Alles wat over haar hoofd moet en mouwtjes, maar helemaal als ze een jasje aan moet om naar buiten te gaan. (en dat is een paar keer per dag als we met de hond op pad gaan.) Ze verzet zich ook altijd een beetje, die mouwtjes gaan niet zo snel aan. En ook als ik haar in de draagzak stop.
In het begin dacht ik dat ik haar arm brak zo overstuur was ze, en de eerste keren draagzak waren ook een ramp. Ze was zo aan het brullen, dat ik dacht dat ze pijn had. Jasjes doen we beneden in de box, en dan gaat het mobieltje boven haar aan. Dat helpt meestal een beetje,
Je hebt ook zulke sites met al kant en klaar stickers om het aan te passen. Vind het nu niet storend omdat hij niet zo uitsteekt bij de rest van de spullen. Erop plakken is zo gedaan
@Rockstar wij hebben een ikea keukentje tweedehands. En dat ding doorstaat mijn kinderen Aka sloper 1,2 en 3. Vind het echt een degelijk ding voor de prijs. Heb al wel heel vaak stift strepen eraf gehaald. En hij zit soms vol met stickers. Er staan vaak dingen zoals een auto, poppen of duplo blokken in. Niet echt smakelijk om te eten, maar wel een fijn opberg ding als ze zelf de woonkamer moeten opruimen.
Maar het is dus wel over gegaan op een gegeven moment?
Ja! Was ineens over
Er worden ook altijd heel veel tweedehansies van deze keukentjes aangeboden op Marktplaats! Vaak in topconditie
Hoe hebben jullie het speelgoed van jullie kinderen opgeborgen in de woonkamer? Wij zijn bijna op het punt dat ze niet meer samen in de box kunnen, dus wil een grondbox gaan kopen. Maar de box (en de lade eronder) fungeert ook als heerlijke dumpplek voor speelgoed.
Ik wil graag een hoekje maken met iets van een bankje/tafeltje met bakken er onder of iets met bergruimte onder de zitting ofzo, maar wij zijn zelf totaal niet handig (aka bijna alle Pinterest dingen vallen af) dus iets foolproofs of kant-en-klaars zou ideaal zijn. Iemand inspiratie?
Het ikea keukentje fungeert als opslag voor grote dingen en zo’n ‘waszak’ daar zit de rest in
Je hebt bij Ikea zo’n tafeltje met lades er onder in verschillende kleuren. Opberg ruimte en plek voor T en N om te zitten en rustig te kleuren zodat mama koffie kan drinken.
In theorie: wij hebben midden in huis een mega joekel van een kast staan die helemaal vol gepropt zit met speelgoed en alles flikkert eruit als je hem open doet.
Hier nog geen zithoekje oid, maar ik heb het speelgoed van K nu in 2 van deze manden in de woonkamer;
https://www.dille-kamille.nl/oogstmand-zeegras-naturel-30-x-45-cm-00011911.html
Met al zijn speelgoed en dekentjes er in. Pak er elke dag 2 of 3 dingen uit om die dag mee te spelen.
Wij hebben een grote kast (formaat boekenkast zeg maar) met deuren + een speelgoedkist van Ikea. De regel; als het niet meer in de kast past, gaat het naar je kamer of naar de kringloop. Ik ben wel heel hard hierin want anders wordt mijn woonkamer een soort Ballorig. En na 20.00 uur wil ik geen plastic shit meer zien (dan doe ik, bevallig liggend op de bank met een glas wijn, graag alsof ik geen kinderen heb ). Altijd zo’n desillusie als er ergens weer zo’n graf toettoetauto’s begint te gillen ‘hoi ik ben Claire cabrio’. Dag sexy mood.
Dit had mijn zoontje als baby ook, die vond het uberhaupt verschrikkelijk om naakt te zijn. Nu is hij 20 maanden en begint hij weer moeilijk te doen als we shirts moeten uittrekken of wisselen. Zal wel een fase zijn!
Wij hadden eerst ook alles uit t zicht. Nu staat er tijdelijk zo’n zoef zoef dieren baan. We hebben zelf niet veel spullen dus we hadden plek over in ons tv meubel (Ikea besta met 4 deurtjes) en een grotere kast in de woonkamer. Daar zit al het kleine spul in.
Koos Kiepwagen is ook zo’n enorme eikel
Wij hebben ook een mooie kast al zeg ik het zelf, en daarin staat een bak met van alles en nog wat aan kleiner spul (auto’s, hamertje tik, kubus etc) bovenin twee planken met daarop gezelschapsspellen, puzzels, tekenen en knutselspul). Een kist is handig voor het grotere speelgoed, maar op een gegeven moment was ik het zo zag om elke keer die kist op te ruimen, want ze wouden elke keer alles wat onderop lag.
Tekenen doen we altijd aan tafel. Want geen plek om alle kinderen een eigen bureau achtig iets in de woonkamer te maken. Maar op pinterest zie je wel altijd superleuke ideeën van toy storage / child’s desk oid.
Hahaha ik heb toet toet weggeven, want J (toen 9 maanden oud) moest altijd huilen als die trein begon te praten of zingen.
Ja eens, die kist moet je echt maar gebruiken voor 1 soort (in ons geval toettoet). En hoe ouder ze worden hoe meer planken voor spelletjes je nodig hebt
Ik zing regelmatig nog het liedje van Ans ambulance.
Never forget de keer 3 jaar geleden dat er vlak voor een zeker hoogtepunt bij mijn man ineens keihard een zingende Ans uit de kist klonk . Als ik er aan denk jank ik weer van het lachen.