Tips, ervaringen & aanraders #4

Ik denk dat veel mensen hier zo’n 360 beker hebben. Hebben wij ook gekocht rond die leeftijd.

1 like

Dat klinkt wel als iets ideaals als ik het zo zie. Ben benieuwd of ze er al iets mee kan.

1 like

Wij hebben N in het begin kleine slokjes uit ons eigen glas water laten drinken. Daarna kreeg ze een eigen plastic beker waar wij haar dan uit lieten drinken en nu drinkt ze zelf uit een open beker. Wel alleen tijdens het eten, anders is alles nat hahaha. Voor tussendoor heeft ze wel een 360 graden beker.

1 like

Mijn baby, inmiddels 11 maanden, snapt de 360 beker nog steeds niet. Hij begrijpt niet dat hij moet zuigen en scheef houden tegelijk. En hij raakt dat heel gefrustreerd. Ik zou er dus eerst één kopen om te kijken of het bevalt!
Een rietjesbeker werkt hier sindskort. Daarvoor mocht hij uit ons glas drinken onder begeleiding

1 like

@Oprah @Baratheon maar werkt dat ook aan de voorkant? Ik kan me geen ongemakkelijker branderig iets voorstellen dan ontharingscreme tussen een schaamlip

Ik ga het dit weekend voor je proberen. Wat kan er verkeerd gaan toch? :joy:

Welke creme is het ook alweer @Oprah? Ik stond bij de Kruidvat en twijfelde. Is het die Shower met een sponsje of die voor gevoelige huid?

@Gelatelli @Hetty bij mij irriteert het niet. Ik smeer royaal ertussen en een beetje erlangs enzo, op gevoel want zie niks.
En dan probeer ik wel als ik het afspoel in de douche ook gelijk goed te plassen voor het geval er een beetje op mn plasbuis is gekomen
Werkt heel goed!!
Het is die waarop staat “bikini” en volgens mij een onderbroek

2 likes

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-in-shower-ontharingscreme/p/4367637

@Gelatelli
Nooit last van gehad eigenlijk. :grin:

1 like

Hoe valt lindex qua maat?
Mijn meisje is lang en smal. In H&M heeft ze nu maat 92. Noppies/Zeeman past haar beter omdat dat smaller valt. Zara/Mango is eigenlijk standaard te breed en kort

Ik vind het goed vallen, ‘op maat’, niet kort en breed iig. Qua broekjes gaan vooral de legging-achtige broekjes lang mee, zijn ook vrij lang (en hub rompers gaan hier ook lang mee). Name it valt langer, H&M korter. Zit er tussenin. Does that make sense :sweat_smile: ik ken wel alleen de kleinere maten

1 like

Hebben jullie nog tips qua buitenspeelkleding? Sinds het kind aan één hand wil lopen, ploft hij ook overal te pas en te onpas neer om een takje of graspriet te pakken :stuck_out_tongue_winking_eye: ik heb geen zin om nogggg vaker te wassen

Ik heb zo’n softshell overall van ielm, echt een uitkomst.

2 likes

Iemand nog tips voor een overvolle luier snachts ?

Ik heb het gevoel dat we alles al geprobeerd hebben. Ander merk, grote luier, body los,…

Waarom ik een hekel heb aan artipoppe in 2 screenshots

Echt tyf effe een heel end op met dit soort pseudoscience van iemand die NATUURLIJK een supplement te verkopen heeft.

Gat-ver-damme echt walgelijk

@anon18050057 en @Cadeaupapier 🥲🥲🥲 thanks voor jullie stories, heb er ook een paar aan geweid.

11 likes

Je bent al getagt hier in andere topics hahaha

1 like

Oh echt ahahahaha heb ik gemist :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart: love deze community spirit

4 likes

Wie heeft de ultieme tip bij een droge hoofdhuid? Ik heb nu weleda olie, maar zodra ze uit bad komt en ik het uitgespoeld heb is het alweer droog. Ik zou er ook graag wat opsmeren overdag, maar ze heeft al best wat haar dus de crème komt vooral in haar haar.

Jakkes !!! :-1::-1::-1::-1:

Heeft iemand hier een bad gehuurd voor de bevalling? Er zijn nogal wat sites en aanbieders dus vroeg me af of iemand aanraders heeft.