Tips, ervaringen & aanraders #2

Ik heb dus net als gesponsorde instagrampost de oplossing voor jouw probleem gevonden :smiley:
Google dit maar es! Dat bovenste stuk kan je omlaag schuiven waardoor het een houder is en je alle potloden ziet en als je hem dan omhoog schuift is het meteen een etui!!

2 likes

Ohhh dat ziet er inderdaad heel leuk uit!

Hahahaha NEE DOE HET NIET! @Suikerklontje
Ik had van dit merk volgens mij die soort van studio Noos tas, en die was zo klein dat er net aan een A4tje in paste :joy:

(Althans, dit is zo’n soort Koreaanse achtige webshop toch? Want dan is het dezelfde)

1 like

Hahaha oh god, misschien is het leuk als miniatuuretuitje voor d’r cavia :slight_smile: soms weet je het echt niet welke shops oké zijn en welke niet

1 like

Ik neem bij Zara standaard een maat groter. J zit nu in maat 80 van de standaard merken, maar bij Zara al in 86 en zelfs 92.

1 like

Iemand tips voor leuke vestjes? En dan bedoel ik een beetje van die vestjes in natuurkleuren. Die je makkelijk kan aantrekken over een T-shirtje als het in de ochtend binnen wat fris nog is. Dus geen heftige vesten met printen. En geen 40 euro :rofl:

Heeft iemand toevallig ook een box met afmetingen 90x75? Ik kan maar één matras vinden en dat is best een dik, ik was eigenlijk op zoek naar een dunner type. Alles wat ik kan vinden is 95 cm in de lengte en dat past echt niet. 90 past net, groter moet het niet zijn. Iemand tips?

Ik heb helemaal geen boxmatras. Alleen een boxkleed. Die is wel vrij dik, zodat het niet zo hard ligt.

Ja, daar heb ik ook over nagedacht, maar ik wil toch graag een matrasje erin.

En een stuk schuimrubber op maat?

Slim! Nog helemaal niet aan gedacht. Ik ga kijken :slight_smile: Dankjewel!

1 like

Ik heb een poederroze en witte van de prenetal. Gebreid achtig. En van de hema een groene. Zijn ook niet zo duur dus daar kan je kijken.Roze prenatal vestje link

Heeft er iemand tips voor waar ik betaalbare overslagrompers met korte mouw kan vinden? Vind er bijv. bij Hema een paar voor 10 euro ps en dat vind ik wel vrij aan de prijs. H&M heeft er ook niet veel. Kom er voornamelijk veel met lange mouw tegen. Ik zou verwachten dat dit niet zo’n moeilijke zoektocht zou zijn :sweat_smile:

Moet alleen wel voor een jochie zijn :joy:

Hema heeft ze ook (in het wit) in die setjes zitten, dan zitten er 3 of 4 in zo’n zakje! Ik had die in mt 50-56 en 62-68. Als je de tijd hebt wacht ff tot ze weer stapelkorting hebben, dan betaal je voor vier setjes of rompers en kun je er 7 halen (of 2+1 of 3+2). Je kunt dan gewoon verschillende maten combineren of bv van die setjes met losse rompers of net wat je wilt.

1 like

Prenata en h&m hebben vaak van die gebreide vestjes, ook in neutrale tinten. In de zomer wat dunnere en de winter wat dikkere. En ik heb nu hele fijne vestjes van H&M die zijn wat dunner, zal even kijken of die nog in de shop staan!

Edit; deze heb ik in wit en abrikoos. Die witte kan ook prima voor een jongetje want er zitten geen franjes oid op. Ze zijn lekker zacht en maar €7,99. Staan tussen de babymeisjes, nu alleen maat 86 in het wit maar het loont sochtends of savonds laat te kijken (dan is er weer aangevuld vanuit de retouren heb zo al een paar keer toch iets kunnen scoren, die breng mij op de hoogtefuncfie heeft nog nooit gewerkt bij mij).

Edit 2: zie dat er bij de babymeisjes vesten wel meer neutrale staan die niet bij jongens staan! Oa linnen vestjes in grijs en lichtbeige voor €17,99. Oh en dat gebreid katoenen vest met houten knoopjes in beige van €12,99 hebben wij in het roze, kan ik beige ook prima voor een jongen! Die is wat grover gebreid.

1 like

Oh haha ze hebben ze ook in het wit! En vaak andere neutrale kleuren.

Thanks ga even kijken !

Ah goeie, thanks! Wist niet dat ze ook in die multi packs zaten. Zag dat online ook niet. Goed om te weten!

@Mhysa bedankt voor de tip! Ben door corona de winkels nog niet in geweest en online stonden ze niet. Als t weer wat rustiger is dan is dat ook een goeie om even te kijken :smile:

Ik heb even wat tips nodig van medemamas. Ik heb een omafiets en daar een kinderzitje opgezet, maar vind het best moeilijk en voel me erg wiebelig op de fiets. Die fiets valt zo omver als ik niet extreem voorzichtig doe. Moet ik gewoon meer wennen aan het extra gewicht (16kg kind) ?

Toen ik boodschappen in de fietstassen had gedaan waar het zitje op zit werd het echt gevaarlijk ongebalanceerd en ben ik maar gaan lopen naar huis met de fiets aan mijn hand haha.