The Bachelorette / Prince Charming

Oh die vind ik dus helemaal niks hé, vind hem niet oprecht overkomen ofzo, het is allemaal iets te soepel
@Luipaard ja ik vond het super van Joey, volgens mij werd hij eerst best onderschat door de anderen maar de situatie klopte gewoon, niet too much ofzo

2 likes

Haha ja met zijn youtube channel

JordyJahmal :tipping_hand_woman:

Ja, dat vond ik eerst ook en daarna dacht ik maar dat is toch oneerlijk? Meteen geen eerlijke kans. In het programma komt -ie voor mij wel als een lieve jongen over!

Ik vind Chester trouwens ook echt cute, maar echt nog een broekie haha

Die Mischa zie je ook helemaal niks van hè. Hopelijk krijgt hij nog een beetje de ruimte.

1 like

Klinkt als Jody Bernal

3 likes

Dit is toch echt genieten jongens. Bij Jethro ga ik wel echt alle kanten op, het ene shot vind ik hem echt een corpsbal, en het andere moment denk ik alleen maar oehlalaaaa :smirk::smirk:.
Chester vind ik ook niet onaantrekkelijk maar wel een mega broekie, ook in zijn doen en laten. Zie dat echt niet voor me met Gaby.

3 likes

Ik hoop dat Niek er snel uitgaat. Ik vind hem zo een apart mannetje. Ik vind hem ook best inhoudsloos overkomen. Hij reageert ook best onverschillig:
Wil jij deze roos van me aannemen? Ja toch…

Ben benieuwd naar volgende week. Dat moment met die Griekse man(ben even z’n naam vergeten)

2 likes

Ik vind Niek echt zo’n type dat mee doet voor de fame, wss vindt hij dit programma wat classier dan ex on the beach. Irriteer me ook aan zijn zonnebankbruine kop, je ziet gewoon de rimpels van de zonnebank.

Snap ook echt niet dat ze Jordy al 4727282 kansen heeft gegeven, zo’n eng ventje. Zie hem echt in de bosjes zitten creepen.

9 likes

Boy ja die niet wil vertellen dat ie kinderen heeft, vriend zo’n antwoord helpt toch niet

3 likes

YESSSS eindelijk m’n BEC eruit, hopelijk Jordy de volgende keer :wave:

8 likes

Ik vond dit ook wel een leuke aflevering. De Jordy’s vind ik nu allebei kut alleen is witte roos Jordy wel kutter. Maar andere Jordy vind ik ook zo niet oprecht overkomen, hij zit er gewoon voor het avontuur. En dan een beetje teleurgesteld in het gras zitten als een klein kind dat die proef niet goed ging. Komop tis geen expeditie Robinson. En “ik ga Gaby op mij verliefd laten worden”. Nou het lijkt me wel handig als je dan zelf ook gevoelens voor haar ontwikkeld maar daar heeft ie het niet over. Ik vind de docent trouwens wel leuk, komt iig niet als zo’n broekie over. Snap ook niet wat ze met gasten van bijna 10 jaar jonger moet. 24 en 33, ik vraag me af of je dan echt op 1 lijn kunt zitten. Jethro vind ik wel passen bij haar.

14 likes

Ja ik vind die witte-roos-Jordy echt een beetje suffig, ook met die brief nu. Wel slim, maar er stond ook net niets in. Had eigenlijk wel verwacht dat ze hem geen roos zou geven…

Moet zeggen dat ik Jethro nu wat minder glad en ballerig vond dan eerdere afleveringen en ze leken ook wel een leuke klik te hebben.
Die Niek daarentegen, die kan ik echt niet uitstaan haha.

5 likes

Maar witte roos komt echt zo nonchalant/not caring over. Bijna apathisch ofzo. En heel stiekem dacht ik, “oh kan ie wel schrijven dan?” Hoe ook Gaby zo geschreven was op die envelop, leek wel werk van een kleuter.

16 likes

Nou hij is qua leeftijd net kleuter-af dus niet verrassend dat hij amper kan schrijven.

2 likes

En boy, dat is toch die Griek die er 0.0 Grieks eruit ziet? Die vind ik zo angstig uitkijken altijd maar dat is niemand met me eens. En ik denk echt dat zijn opmerking op de vraag of hij een kinderwens heeft hem de das om gaat doen. Wtf.

1 like

Ja dat laatste denk ik ook! Ik ben jonger dan Gaby, maar wel op een kinderleeftijd en zou me best genaaid voelen als een date pas na 3/4 dates zou vertellen dat hij een kind heeft. Vind dat iets heel raars om te verzwijgen, alsof hij zich er voor schaamt terwijl je daar toch mega trots op moet zijn en van de daken wil schreeuwen dat je een kind hebt want dat is het mooiste bezit in je leven? Tenzij je je kind niet meer mag zien om bepaalde redenen, maar dan nog zou ik het kut vinden om het later pas te horen.

11 likes

Ik vind Jethro wel oprecht overkomen, ook door wat hij heeft meegemaakt in eerdere relaties, hij komt wel als een echt lieve jongen over. Hij is me net iets te korps, maar vind het wel een leuke combi. Djoey is ook leuk en oprecht denk ik. Die Djordy (?) niet, vindt zichzelf volgens mij ook de hoofdprijs voor een vrouw. Oh en k kan dus bijna niet naar Jordy witte roos kijken, ik cringe echt van hem. En wtf volgende week Boy, ik vind hem tot nu toe ook een beetje saai of zo.

3 likes

Ik zie het ook nog wel voor me dat ze die preview zo hebben geknipt en geplakt maar dat dit niet eens is wat er echt gebeurd is, dat de volgorde ineens anders lijkt te zijn en hij ergens anders op reageert.

Overigens vind ik het niet gek dat het niet eerder ter sprake is gekomen. Volgens mij hebben zij amper/geen? 1 op 1 tijd langer dan 10 minuten gehad
Als ze er inderdaad naar vraagt en hij geeft dit antwoord, dan is het wel een sukkel want in het voorstel filmpje was ie super enthousiast over en trots op z’n kind als ik t me goed herinner

4 likes

Ik vind Djoey echt heel cute.

1 like

Inderdaad. Vond ik zo raar, je kind hoor je nooit te verloochenen of te verzwijgen. Vooral met name naar het kind toe vind ik dat erg. Heeft iemand de interesse verloren omdat je kinderen hebt is dat hem goed recht en dan is die persoon niet voor jou.

Oh, wat @Spaarlamp ook zegt :grinning:

1 like