The Bachelorette / Prince Charming

Ja dit zag ik net ook ergens langskomen. En Ritchie heeft ook mee gedaan aan first dates las ik. Ik vind zijn accent trouwens ook geweldig. Lekker plat haha @Brum

Ahhhhh daar ken ik hem van!!

:sob::sob::sob::sob::sob::sob:

34 likes

Nee zeker niet maar wel als het ook echt nog jochies zijn.

1 like

Ben ik de enige die Kasper leuk vindt? Misschien niet voor Gaby maar hij lijkt me zo gezellig (als hij niet té lollig doet).

15 likes

Oh Witte Roos is zo’n engerd, ben benieuwd wat hij als date kiest om te doen. Waarschijnlijk een spiegelstaarwedstrijd of pootjebaden met de hoge enkelbroek.

Joey vind ik leuk! Zie ik wel in de top drie belanden, samen met andere Jordy.

5 likes

Nee ik vind hem ook heel leuk! Hij lijkt me sympathiek.

Gaby komt wel echt inhoudsloos over.

1 like

Ik ben ook begonnen! Doe mij zelf Boy (de Griek) maar :heart_eyes:

4 likes

Heb net alle afleveringen gekeken, maar wat een ellende. Ik kan gewoon geen woorden vinden voor die mannen. Vind ze helemaal niets aan.

1 like

Die Joep is gewoon een oudere versie van Royalistiq :joy:

2 likes

Ik vond die kus wat snel ofzo… en ook lullig naar de andere toe, ook al voelde het voor haar goed.

OMG thanks ik was het bijna vergeten ga nu kijken

1 like

Het zal wel aan mij liggen maar ik vond het zo’n leuke aflevering, werd er zowat emotioneel van! Ik vind Jethro eigenlijk wel heel leuk, wel echt een studentikoos type (“bi-zar!!”) maar z’n enthousiasme over alles is wel erg aandoenlijk en zie hun wel goed matchen
En was Djago nou zo boos bij de rozenceremonie? “Wat een kut opmerking” haha met z’n armen over elkaar, Gaby had toch ook gewoon gelijk. Hopelijk gaat die Jordy hierna eruit, dan Chester en dan is t pas echt leuk om te kijken

@Diederik hoezo is die kus lullig? Iemand moet de eerste zijn toch. En ze is er om liefde te vinden, niet voor een beste vriend dus ja dit hoort erbij

6 likes

Ik vind jordy ook echt niet leuk… veelte jong, ze is 32 en hij 24. Ik weet dat leeftijd maar een getal is maar hij komt op mij heel kinderachtig over.

8 likes

Haha naja ik vond het soort van lullig weet niet waarom precies…

Ik vind die Jordy echt zo’n engnek

21 likes

True. Net als Djago :confounded:

3 likes

Hahahahaha ik moet zoooo barfen van die muziekjes en dat oooh wat romantisch
hoe moet dit nou zijn opgenomen, nee doe maar even opnieuw proosten dit is geen goed shot
en weer iedereen met ‘heftige dingen meegemaakt’ puhlease

3 likes

Ik vond het ook een leuke aflevering! Vind Joey nog steeds leuk haha. Hopelijk volgende week weer wat meer Djordy (met de krullen dus) in beeld, die puppy ogen :relaxed: :relaxed:

1 like

Ik vond Jethro deze aflevering ook een stuk leuker dan eerder idd! Kan niet helemaal voor mezelf bepalen waar dat door komt. Misschien omdat ik vandaag pas zag dat ie best veel tattoos heeft en ik vond m best wel een bal en die tattoos doen dat beeld een beetje teniet ofzo.
En die opmerking over Djago en Jordy idd, ik vond het ook een goed punt. Toen iedereen uiteindelijk elkaar ging omhelzen en feliciterwn met de rode roos stond Jordy er ook echt een beetje verloren bij.

Die kus vond ik een hele goede move. Hij pakte duidelijk zijn kans en volgens mij was het moment ook wel gepast.

2 likes