Textbroker | Geld verdienen

Het volgende klinkt lullig, maar zo bedoel ik het écht niet. Kan het niet zo zijn dat het met de -dt regels te maken heeft? Je gaf al eerder aan het lastig te vinden en ook in deze zinnen is het ‘word je’ en niet ‘wordt je’ en beoordeeld is ook met een -d en niet met een -t. Dat is dan al in één zin…
Wellicht als je vraagt of iemand die goed in die regels is er even overheen wil kijken de teksten niet meer afgekeurd worden? Weet je meteen of het daaraan gelegen heeft.

1 like

Dat kan, maar dat is niet de manier waarop textbroker zegt te werken. Als ik in de laatste teksten veel beter was geworden dan weten zij dat dus niet omdat ze die niet hebben bekeken. Maar ik doe al een tijdje niets meer met textbroker.

Ah I see! Vet stom dat ze de andere 95 berichten niet meegenomen hebben zeg.

Ik heb 1 ster erbij gekregen na deze review, zit nu op vier hoera!

Een klant zegt dat al mijn linkjes naar de hoofdpagina van een website gaan in plaats van naar specifieke pagina’s. Wanneer ik die linkjes echter test (via textbroker of een html-tester) dan ga ik wel gewoon naar specifieke pagina’s?

Ik zou het gewoon zo laten en de klant hier een berichtje over sturen! Je kunt ook een mailtje naar Textbroker zelf sturen, ze reageren altijd heel snel bij mij :slight_smile:

Edit: lol ik zie nu pas dat dit bericht van 20 dagen geleden is, ik neem aan dat het inmiddels gelukt is? hahaha

1 like

Haha ja nadat de link gefixt was gingen ze ineens over inhoudelijke dingen aanpassingen vragen (terwijl ze eerst zeiden dat alleen de linkjes moesten veranderd worden) en toen heb ik het maar gelaten voor wat het was :smiley:

Oh wat gek? Hoop dat je niet te veel geld bent misgelopen!

Nee, viel wel mee maar was vooral te geïrriteerd om het nog voor ze aan te passen. Hoorde bij mijn eerste drie teksten dus zolang zij moeilijk bleven doen kon ik niet terug in de lijst met opdrachten.

Ja snap ik. Ik irriteer me ook vaak aan klanten met korte, onduidelijke briefings die dan honderd keer om een herziening vragen. Als je zulke specifieke wensen hebt, waarom zet je het dan niet gewoon in de briefing? Pfff

1 like

Haha ja inderdaad, zij hadden echt niks in hun beschrijving staan behalve het onderwerp en een trefwoord dat geen echt woord was :upside_down_face:

1 like

Oh no worries, dit heb ik ook een keer gehad! Ik kreeg ook zo’n melding en daardoor was de deadline verlopen. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Textbroker en de situatie uitgelegd, en zij hebben m’n tekst alsnog ingediend (ook al was de deadline dus al verlopen). Komt goed dus! :smiley:

Ja het ging bij mij toen ook over een groot bedrag dus ik schoot meteen in de stress, maar ze deden er totaal niet moeilijk over!

1 like