Wat vind je aan hem heet??? Ik ben heel benieuwd hahaha
Kan dit verplaatst worden naar darkside crushes of zo?
Ik hou echt van arrogante ballen
Dat zelfvertrouwen kan ik me wel voorstellen ja! Ik vond hem in het begin toen hij ooit meedeed aan de slimste mens eigenlijk ook stiekem wel leuk. Maar langzaamaan ben ik hem daarna steeds minder gaan vinden. Kan niet 1 specifiek ding bedenken nu, wel meerdere uitspraken en maniertjes die hij heeft (gedaan). Maar dat zou opzich niks af moeten doen aan dat iemand heet is. Ik ben hem in ieder geval kwijtgeraakt
Dit is een beetje als de Thierry Baudet crush. Je weet dat er soms onzin uit komt, yet you dig the appearance
Ik zou wel samen met hem een gezellige pose op z’n vleugel willen aannemen inderdaad
Hahaha, met een tang een beetje in de kinderwagen prikken.
Urgh nee echt absoluut niet mee eens. Thierry is een soort nep-bal die zichzelf superintellectueel vindt en op z’n 15de ging geert makken in Europa met zn vader ipv naar salou of Renesse en zich daarom beter voelt.
En hij neemt zichzelf veel te serieus, vind ik ook heel erg onaantrekkelijk.
Ben weer vampire diaries gaan kijken en net zo hard gevallen voor ian somerhalder als 10jaar geleden.
Waren/zijn jullie team damon of stefan?
- Damon
- Stefan
0 stemmers
Omg ja same here
Iconische scene hahahaha love it!!!
o WOW! Ik was vergeten dat hij er zo uitzag. Die wimpers!
Me droomvent
Ik heb een keer een interviewtje met hem gezien waar hij nederlands sprak, zooooooo poepig waar hij mooi/leuk bedoelde zei hij de hele tijd lekker. Dus dan vroegen ze: wat vind je van amsterdam? En dan antwoordde hij: heel lekker!!
Ik kijk al een tijdje de reboot van Charmed en de whitelighter (gespeeld door Rupert Evans) begin ik nu toch wel heel interessant te vinden.
En met bril helemaal. Potverkaatje zeg.
Op IMDB zag ik dat hij ook wat kostuumfilms heeft gedaan () dus ik heb wat te doen de komende tijd.