Superhete-mensentopic

Ze zijn nog steeds samen.

1 like

Maar Sookie was net als Bill ook niet leuk. Pam & Tara waren veel betere karakters!
Hier overigens ook team Eric all the way :drooling_face:

6 likes

“I’m so over Sookie and her precious fairy vagina and her unbelievably stupid name! Fuck Sookie!”

En Lafayette

6 likes

Lafayette was hands down het beste karakter uit de serie

11 likes

Ik denk dat ik de serie opnieuw ga bekijken en weer luidkeels: I wanna do bad things to you zingen

6 likes

Hartverwarmend dat niemand team Bill is :joy::joy::joy:

Heeft iemand van jullie ook de boeken gelezen toevallig? Die blijven wel langer leuk dan de serie. Alleen het einde is echt kak. Iedereen kreeg een lobotomie en leefden nog lang en gelukkig einde. (En Sookie eindigt met Sam??? Aka de saaiste man ooit en Eric wordt iemand seks-slaaf… talk about writers block :neutral_face:)

3 likes

Ik heb speciaal die boeken laten bestellen bij de bibliotheek. Ze waren inderdaad beter dan de serie maar dat einde was te zot voor woorden.

2 likes

Hele serie thuis liggen maar nooit verder gekomen dan het eerste boek. Zo te lezen moet ik gewoon voor het einde stoppen.

1 like

Ja na boek 5? Ofzo gaat het bergafwaarts. En achteraf was die berg ook niet zo heel hoog :joy::joy: maar wel vermakelijk

@Daelyss ik ontken gewoon het bestaan van het laatste boek :joy:

Als jullie zulke soort boeken wel leuk vinden dan kan ik de Mercy Thompson serie van Patricia Briggs heel erg aanraden. En Kate Daniels van Ilona Andrews. Beide series blijven tot t einde ook goed in elkaar zitten, zijn spannend, beetje romance, en de hoofdpersonen zijn toch een stuk cooler dan Sookie :see_no_evil::grimacing:

2 likes

Ik ben echt een sucker voor mannen met tatoeages en neuspiercings. In mijn beleving is dat meer dan sexy haha.

Beetje jong, maar wel hot.

6 likes

Haha bij die bovenste moest ik een beetje lachen hoe miniscuul die mok lijkt te zijn naast zijn lichaam

4 likes

18 likes

Ik heb laatst de ‘oude’ Bladerunner gekeken en nu heb ik allemaal fantasieën over jonge Rutger Hauer.

:drooling_face:

12 likes

Ja net als in Floris!

9 likes

Jaaa! Alleen in zwart-wit zie je die blauwe ogen niet zo goed, haha.

1 like

Ik weet niet of hij al eens voorbij is gekomen. Maar halleluja deze man :drooling_face:.

2 likes

Naam en telefoonnummer?

Mikel Arteta :heart_eyes:. Droom van de dag dat ik zijn nummer heb :joy:.

1 like

Ik droom met je mee, 100% mijn type

1 like

Is gewoon zo. Zou zo een nier aan hem geven en ik val niet eens op blond