Normaal gesproken echt niet m’n type, maar aan Jacob Banks vind ik alles sexy. Z’n arrogante uitstraling, hoe hij zingt, beweegt
Hij heeft dezelfde boyish charm als Harry
Hozier
Zag er vroeger toch minder sexy uit
Ik zag laatst Battle (noorse dans/drama film, staat op netflix) en daar zit me toch een lekker ding in…
Echt sexy als hij danst (gaat dat zien)
Die man kan echt alles hè
Ryan Reynolds
Kom met me mee naar NZ! Gaan we bij de Maori kijken, die mannen zijn echt om te glibberen.
En deze Finse actor die verder ook nog wel het telefoonboek aan mij mag voorlezen.
Even op het werk dit topic doorgelezen en wat likes uitgedeeld. Not disappointed.
Maar:
In dezelfde categorie, maar wat dichter bij huis:
Bob in de serie (midden) mag er ook wel wezen. Ik vind het in ieder geval niet erg om Code 37 opnieuw te kijken.
Leuk. Ik kan Michael Pas niet meer los zien van Kulderzipken, helaas, haha.
Ik kijk Plan Coeur op Netflix, wat een goudmijntje voor knappe mannen ohlala…
HAHA allemaal donker haar en een baard, verder heb ik geen type ofzo hoor… hubba hubba
Ik ging dit googlen en het komt echt nog ergens vaag in m’n herinnering terug. Ik denk dat ik te jong was om het helder te onthouden toen ik dit keek, dus ik ben wel blij dat dit niet het geval bij mij is, haha.
Dat scheelt. Bij ons thuis was dit echt zo’n gezinsmoment, allemaal samen voor de tv voor de nieuwe aflevering, mijn ouders waren ook fan, haha. Echt bizar dat dat zo’n sterke herinneringen zijn, aangezien er maar 2 seizoenen van zijn (20 afleveringen in totaal).
Hij lijkt zo erg op de vriend van Laura Brijde!
Geen idee wie dat is maar she’s a lucky girl dan