Superhete-mensentopic

Fucking oldschool dit haha maar Wentworth miller in de prison break dagen blijft toch echt het mooiste onder het mannelijke geslacht dat ik heb mogen aanschouwen haha.

Michael C Hall en dan vooral in de eerste seizoenen van Dexter

Idris Elba awwww yisssss

tumblr_inline_mlmnehMkVq1qz4rgp

En de lead zanger van Franz Ferdinand… weet niet wat het is, maar hij doet gewoon iets met mij haha

12 likes

Wentworth Miller mijn god genieten die man. Ik weet nog dat ik het ‘jammer’ vond toen ik erachter kwam dat hij gay was. Alsof hij ooit iets met mij zou willen of zo haha.

8 likes

Hahaha ja dat was zeker ook een tragische dag in mijn leven. Was echt geobsedeerd met hem. En nu nog verdrink ik gewoon in dat gezichtje als ik hem zie :joy:

2 likes

‘Gezichtje’ is wel een goede beschrijving. Hoe kan je zo schattig en heet tegelijk zijn?

1 like

tumblr_obnfofPtd01r8vzdno1_250

7 likes

Hahahaha ja ik zag het al heb het even aangepast wtf was dat echt :joy:

1 like

Ik zag die naaktkat toen ik erop klikte en
pro-ana en dacht…ohhh fuck wat is dit nou weer, snel snel aanpassen :joy:

3 likes

Ik zit Bodyguard te bingewatchen en de hoofdrolspeler Richard Madden… :heart_eyes:

13 likes

De zanger van ‘de staat’ .Niet echt ‘superheet’ ofzo en normaal gesproken is dit niet echt mijn type want het is ook een beetje een hipster haha maar hij heeft wel ’ iets’ dat ik woest aantrekkelijk vind. Misschien die intense blik ofzo? haha. Maar ja vond het ook weer overdreven om bij de ‘dark side crushes’ te zetten want het is sowieso geen lelijke man en de muziek is ook leuk haha

4 likes

Ben Hardy in Bohemian Rhapsody :heart_eyes: 29

8 likes

Ik val eigenlijk niet op blond maar voor deze maak ik even uitstapje

11 likes

Ja voor de jongere Dexter! :heart_eyes:

6 likes

Fedja van Huêt vind ik zooooo’n lekker ding.

Dat hij Robert ten Brink speelt in die kerstfilm over All You Need is Love doet me ook wel wat haha.

12 likes

My ovaries just exploded :heart_eyes::two_hearts:

1 like

image
Joe Manganiello :heart_eyes:

16 likes

16 likes

Heb net de serie Travelers gebinged.

1 like

Er gaan hierboven wat dingen mis geloof ik, dus ik kom het even fixen voor jullie:

6 likes

In de film moest ik (door het haar, maar ook de blik) de hele tijd aan deze actrice denken:

image Cursieve tekst

5 likes

Heb er weer een gevonden hoor :heart_eyes:

15 likes