Succesful adulting

Ahahah het is dat je hier haast geen filmpjes kan uploaden en dat ik geen zin heb om het via YouTube te gaan uploaden, anders zou ik het doen :sweat_smile:

1 like

Ik heb net btw-aangifte gedaan om een heleboel poen terug te krijgen van onze zonnepanelen. Ik denk bij uitstek het meest volwassen ding dat ik ooit hebt gedaan.

4 likes

Wellicht een goede vraag voor hier. Ik probeer de laatste tijd ook een succesful adult te zijn. Nu ben ik op zoek naar een heel fijn stroomstrijkijzer want mijn oldschool strijkbout strijkt niet zo heel lekker😂

Channeling my inner Hugo de Jonge om mijn ontwikkelpunten die ik niet (helemaal) heb behaald afgelopen jaar zoveel mogelijk om te draaien in succesverhalen voor het verslag voor mijn functioneringsgesprek :dizzy::dizzy::dizzy:

4 likes

Voel mij altijd extreem volwassen wanneer ik rond half 4 stamppot boerenkool alvast heb klaarstaan, uit praktische overwegingen :joy:

11 likes

We hebben nu na jaren, een vaatwasser en een fatsoenlijk koffiezetapparaat.

We hadden het ook al over dat we wel onderzoek moesten doen naar welke vaatwastabletten het beste zijn.

What happened? Opeens ben je 30 en geef je hierom.

5 likes

Ik ben op de een of andere manier de dag ná een brakke dag extra productief. Heb vandaag gewerkt, een hoofdstuk gelezen voor studie, een kast opgeruimd, de was gedaan/gedroogd/opgeruimd, boodschappen gedaan, een pakketje geprobeerd op te halen en eentje weg te brengen (dat het pakketpunt dicht was is overmacht), en ga nu een gezonde maaltijd koken. Voel me echt een STER

13 likes

Ik heb voor het eerst direct meerdere verjaardagskaartjes om te versturen gekocht… en een massage geboekt hahq (voelt ook heel volwassen)

1 like

Ik weet niet zo goed of dit hier hoort, of in het opbiechttopic.
Er is een distributiecentrum van een 15-minuten-supermarkt-bezorger in het winkelpand onder mijn huis geopend, ik heb een mail gestuurd naar de gemeente om te vragen of zo’n totaal andere invulling zomaar toegestaan was (de vorige huurder van het pand was een winkel met misschien 15 klantbewegingen per dag) omdat ik bang was voor overlast (ik zie al helemaal gebeuren dat die bezorgers met lekker weer onder mijn slaapkamerraam gaan zitten ginnegappen tot na middernacht).
Krijg ik vandaag een afschrift van een brief die de gemeente aan die supermarkt heeft gestuurd dat er mensen hebben geklaagd, dat ze het bestemmingsplan hebben nagekeken en dat dit niet is toegestaan, en dat ze nu gaan handhaven, dus dat de 15-minuten-supermarkt-bezorger binnen 8 weken moet oprotten :face_with_hand_over_mouth:

32 likes

Ik heb zojuist gedweild en ook de eerste was zit erin. En ondertussen nog getekend met m’n kind.

2 likes