Succesful adulting

Zwanenhals van de wastafel schoongemaakt. En het was zo vies, bah. Maar nu loopt de wasbak wel weer leeg. #goals.

5 likes

Ben broccoli aan het Blancheren om in te vriezen.

3 likes

De gemeente gebeld en een wifiversterker aangesloten :sweat_smile:

2 likes

De aanschaf van deze boodschappentassen laat mij wel echt een sucesful adult voelen. Zo efficiënt :heart_eyes:

27 likes

Superhandig , leuke kleurtjes ook. Waar heb je ze vandaan?

2 likes

Ik heb ze van Aliexpress! https://a.aliexpress.com/_mKrD27F

1 like

Wat een geniale uitvinding. Hoe is de kwaliteit?

Het voelt goed en stevig, maar heb ze pas 1x gebruikt dus ik durf nog niet te zeggen of ze heel lang meegaan. Alleen de stiksels rond de stokken waarmee ze aan de wagen hangen zijn wat slordig, misschien dat die makkelijk loslaten.

2 likes

Ik heb zonet bijna 52 euro uitgegeven aan hele saaie dingen voor mijn keuken. Maar het stoort mij ook al jaren dat het niet inorde is, maar dat is voor het unsuccesful adulting topic.
Bepaalde zaken zijn al 5, 6 jaar stuk in mijn appartement.

4 likes

Wauwie! En deel je ze dan ook direct in op bijv koelkast - voorraadkast - vriezer ofzo? Dat lijkt me echt handig

Ja! Die blauwe tas is een koeltas dus daar kunnen alle koel- en vriezer dingen in. Verder gebruik ik de oranje tas voor voorraadkast items en de groene tas voor groente- en fruit. Overige gaat in de rode tas.

1 like

2x wollen kledingstukken met de hand gewassen en, heel fancy, opgedroogd door te rollen in een handdoek. (wel heel blij dat er wasmachine bestaan, moet er niet aan denken om alles met de hand te moeten wassen)

Ik heb eindelijk eens het verschil tussen energieleveranciers bekeken. Voor gas&elec gaan we nu van 1,800 EUR per jaar naar 1,100 EUR :eek: hopelijk gaat de overstap vlot!
Voel me echt zo volwassen, mijn ouders hebben dit nog nooit gedaan.

6 likes

Van en naar welke aanbieder ben je overgestapt?

Woon in België dus weet niet of het nuttig is, maar van En.eco naar En.gie

De zadels van mijn fietsen vervangen en een ding voor de diepvries voorraad gemaakt.

2 likes

Tussen 8 en 11 werd een kast geleverd dus ik stond om 7:45 op maar was vet moe, dus dacht, als ik op de bank ga liggen val ik misschien in slaap …

En opeens stond ik aaaan!
Bed afgehaal, beddengoed gewassen, nieuw beddengoed erop, heel het huis gestoft, gestofzuigd, de keuken en badkamer gedweild, de wc gepoetst, mijn koelkast uitgeruimd met over de datum shit, de vuilniszakken vervangen en nog 2 wasjes gedraaid (gedroogd, opgevouwen en opgeruimd).

Ondertussen dus ook nog m’n kast ontvangen :clown_face:.

En nu heb ik gedoucht gescrubt m’n haar gewassen en ik voel me echt geweldig het is pas 11 uur!!!

Aanrader dit. Lekker ontbijten nu :slight_smile:

18 likes

Hoe kun je dit allemaal vooooor je ontbijt? :scream::joy:

1 like

Mijn moeder is pro in snoeren handig ophangen:

En ik snapte nooit hoe ze dat deed maar inmiddels kan ik het ook :sunglasses:

10 likes

Dit is dé definitie van succesvol adulting hahah. Tutorial?