Je kan kijken of je een lijst kan vinden met gamemuziek (of evt filmmuziek). Dat is gemaakt zodat je je beter kunt concentreren.
Yesss eindelijk het laatste cijfer van de minor binnen, dus de minor is afgerond!
Lofi study beats is een hele bekende. Of Peaceful Piano
Dit is met het binaire logaritme (grondtal 2) en geen Briggs logaritme (grondtal 10), dat door rekenmachines gebruikt wordt. Je moet dit dus eerst omzetten.
Je moet de log in je formule dus omzetten naar log(Pi)/log(2) en het zo in je rekenmachine ingeven.
Denk ik, haha. Maar het klinkt alsof je hier niet echt een achtergrond in hebt? Je mag me gerust de voorbeelden doorsturen, als je het hiermee nog steeds niet vindt, dan zoek ik eens. Ik weet ook niet of ik het hiermee duidelijk genoeg heb uitgelegd.
Ik moet volgende week mijn portfolio over mezelf en mijn ontwikkeling van het afgelopen jaar op een creatieve manier presenteren. Dit mag niet met een pp of prezi. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Heb de vorige keer een schilderij gemaakt over mezelf (welkom op het hbo) maar ben nu echt inspiratieloos
Puzzel dat de stukjes in elkaar valllen?
Een vaas en dan met verschillende lossen bloemen die allemaal iets symboliseren?
Een ketting met verschillende schakels? Net zoals een burgemeester
Stopmotion filmpje?
Een Instagram met foto’s die elk voor 1 ding staan? Of die instant foto’s? Polaroids?
Een a2tje met
of een pie chart?
Een alternatieve schijf van vijf?
Een grote infographic?
Een waslijn met dingen die je daar aan hangt?
Iemand van ons was ooit naakt in een bak verf gaan zitten
Kan je een video maken ofzo?
YOU ARE AMAZING
Hahahaha shit ik heb geen bad. Anders had ik dit gedaan.
Kun je iets van je hobby of iets dat je interesseert o.i.d. als uitgangspunt nemen? Ik heb in mijn eerste jaar een boekenkast (oké een kleine kallax) vol nepboeken meegenomen. Voor elk onderdeel pakte ik een nieuw boek uit de kast. In dat boek had ik dan iets geplakt over dat onderdeel.
En dit jaar wil ik graag een soort maquette van een versimpeld utopia maken
Nou, ik heb de knoop doorgehakt en besloten voor de herkansing te gaan wat betreft het afstuderen. Voelt als een opluchting na weken piekeren! Only down side: ik ben dan pas eind oktober klaar in plaats van juli…
Nog bedankt voor je antwoord! Na heel lang prutsen is het me gelukt!
Log 2 0,5 moest inderdaad ingevoerd worden als log0,5/log2.
Ik moet mijn scriptie morgen inleveren en ik ben hem nu nog een keer aan het doorlezen. Ik vind het zelf echt een leuk en interessant stuk geworden. Ik hoop echt dat mijn begeleider dat ook vindt. Ik heb alle cijfers van de tentamens terug en ik hoef nu alleen nog een 8 te halen voor mijn scriptie om cum laude te slagen. Ik hoop het zo!
Wat goed zeg! Duimen voor een 8 dus!
Ik had aan het begin van de master ook die hoop/illusie, maar heb helaas een 5.5 gehaald (voor een fucking reflectie notabene) en je moet dan een 8.5 halen voor de scriptie. Dus heb dat toch maar opgegeven. Verder voldoe ik wel aan de voorwaarden
Ik moet nog een groepsopdracht voor maandag maken. En 1 meisje uit het groepje doet gewoon niks, kan nooit afspreken, maak niks. Pff om gek van te worden.
Ah dat is zo jammer dat het met 1 lager cijfer meteen niet meer kan. De eisen voor bij de master zijn ook wel erg moeilijk. Een 8,5 is echt heel hoog.
Heel lief dat je wil helpen! Heb je een paar dagen geleden een DM gestuurd, is die aangekomen? (ben een beejte een noob wat betreft FF)
Ik ben bezig met afstuderen (geen scriptie meer gelukkig) en ik ben donderdag klaar maar de laatste loodjes wegen echt het zwaarst, jezus. Kan mezelf zo moeilijk motiveren dus vandaar dat ik me hier even meld, zit iemand in een soortgelijke positie nu? Misschien kunnen we elkaar motiveren!
Ik krijg net een van de 2 laatste cijfers van m’n master binnen en het is een 7. Ben echt teleurgesteld erover want ik had hier juist een goed gevoel over… Nu zal m’n eindgemiddelde waarschijnlijk een 7,9 gaan worden, terwijl ik met een 8 cum laude afgestudeerd ben.
Zou ik de professor van die 7 kunnen mailen om in gesprek te gaan erover? Ik zou het echt heeeeeel zuur vinden als ik om 0,1 punt niet cum laude afstudeer
Wat heb je nodig om wel een 8 gemiddeld te staan? Mocht het nou max .3 schelen (dus 7.3), dan zou je het misschien nog kunnen proberen door je opdracht/toets in te zien en te kijken of je punten mist. Maar als het nou 1.0 scheelt, dan denk ik dat de kans klein is. Maar aan de andere kant, je hebt niks te verliezen :"P