Pff het gaat even niet lekker. Ik wilde van keuzevak veranderen omdat het vak die ik nu volg me totaal niet blijkt te liggen, en me daarnaast denk ik veel te zwaar gaat vallen naast het zoeken van een stage en de andere vakken die lopen. Het veranderen blijkt niet mogelijk, want zoals dat tegenwoordig gaat zijn er strenge inschrijfperiodes en werken ze met een first come first serve manier waardoor niet eens iedereen de elective kan doen die die wilt.
Daarnaast merk ik dat ik stage zoeken echt aan het vermijden ben. Ik wéét dat ik gewoon organisaties moet bellen en vragen of ze plek hebben, maar op de een of andere manier kan ik me er maar niet aan toe zetten. Ondertussen loopt de druk en de stress erg hoog op. word gewoon moe van mezelf dat ik vaak zo passief blijf, terwijl ik met een actieve houding nu waarschijnlijk al wat verder was geweest, maar ik zie alleen maar obstakels en merk toch dat er een soort faalangst aan te pas komt⊠herkent iemand dit? merk dat het echt nu tijdens mn master me heel erg in de weg gaat zitten.