Straattaal

21 likes

Yessss dit is ideaal!!

Voor alle updates rondom straattaal en vragen die je hebt over woorden waar je werkelijk nog nooit van hebt gehoord, of gewoon weten hoe je even indruk kan maken met een paar leuke zinnetjes :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik ben enorm slecht in grammatica omdat het me niks boeit haha. Maar qua spreken enzo pak ik een taal snel op. Zo ook straattaal haha. Dus mochten jullie vragen hebben jusk ask your white gangster princess haha.

7 likes

Niffo pass die zennies en die battra

1 like

lol dit vind ik wel cute. zo zie je maar dat je wel een beetje moet weten wat je doet met straattaal :joy:

:joy::joy:

Wat zijn zennies? @Luzarl @Evenveel

1 like

Drugs haha xannax als ik het goed heb.

1 like

Ajoooo vriend, je weet zelf :joy: ik ben een beetje outdated merk ik

1 like

Nog een paar uurtjes in Londen en ik ga osso!

7 likes

ik doe net met me brikka die gerro aan, die znoen wind man maakt weer uit dus ik helemaal para maar toch jeweet, ik klap die soetoe jeweet komt die tatta hier bij me osso, ik scot hem weet je maar hij wil matten. Ik zeg kifesh kijk je, beter ga je nu Pia niffo, ik helemaal gnoen van die stress jeweet ik wil gewoon smoken maar hij zoekt echt beef, ik ga hard bruya op hem zeg hem brada ga khowed van hier man. Ik hem bijna bokonko gegeven, tfoe. Nu is hij Pia, ik neem die affoe klaar met alle tattas hier.

11 likes

Ja maar, waar zijn alle vertalingen!!!’

5 likes

Haha ik vond Mocro Maffia kijken leuk hierdoor, bij elk moeilijk woord straattaal woordenboek opzoeken :’)
Mijn vriend stuurde pas naar een collega als reactie “100” en ze snapte het niet en hij was helemaal verbaasd. Ik snap het in context wel, maar stuurde het ff naar mijn zus om te checken of zij het zou snappen, maar ook niet haha.
Dit is wel een grappig onderdeel van met jonkies werken. “weet je niet wat kaulo chappen is?!” “hij noemde zijn vriendin kech, wtf” en ik “eh wat is dat dan” (dit was nog ver voor die situatie met Boef). Ik leer als dertigjarige allemaal nieuwe woorden :’)

1 like

Ik heb het woord pattas van deze oma geleerd gruwelaaaahk

3 likes

“Ik doe net met mijn aansteker een sigaret aan, die kutwind maakt Mn sigaret weer uit; dus ik ben geïrriteerd, maar ik doe hem weer aan en neem een hijsje. Een blanke man komt naar mijn huis, ik negeer hem maar hij wil vechten. Ik vertel hem “waarom kijk je naar mij, het is beter als je vertrekt neef”. Ik ervaar veel stress en wil graag roken, maar hij zoekt echt ruzie. Ik word echt boos op hem en zeg “gaat heen, broer”. Ik had hem bijna fysiek pijn gedaan, jeetje. Nu is hij vertrokken, ik neem de laatste hijs van mijn sigaret en realiseer me dat ik graag de banden wil verbreken met alle blanken mensen in mijn omgeving.”

4 likes

Scotoe? Die doen niks. Trek gewoon je strap.

3 likes

Ik shenk die bakras, je weet die scotoe overal sinds die oefoe en die brakka, ik ga niet in die jilla voor die chiengboy kech

1 like

Huts

Toch? :joy:

2 likes

:thumbsup:

3 likes

Biem ben op junta en heb mn PR

Wagwan shawty. ( of mag london slang hier niet haha)

1 like