Stomme woorden

Trouwens in dit topic zou het hartje moeten worden vervangen door dit symbool: :nauseated_face:
Want het voelt toch raar om een bericht te liken als je eigenlijk bedoelt: ja inderdaad ik krijg hier ook kokhalsneigingen van

6 likes

Vleesje sowieso verkleinwoorden

Knuffel!!

(Het gaat me overigens niet om de betekenis hoor, soms zijn dingen ook gewoon stom/ruk/kut/meh en dan moet je dat ook gewoon kunnen zeggen/typen)

Lief <3

Haha ik snap het ook hoor! Ik zit het nu helemaal te analyseren hahaha, pratend zeg ik nooit “meh” m-e-h mèh. Meer een soort Hmm? Ghm. Een soort diepe zucht. Als je niet per se in woorden wilt uitdrukken dat iets stom is of hoe stom of onaangenaam of wat precies, maar een soort algemeen ongenoegen, bedroefdheid, zoiets? “zucht” typen vind ik ook heel leuk maar dat is meer om ergernis uit te drukken haha. Zucht… staat meer gelijk aan met m’n ogen rollen ofzo :stuck_out_tongue:
‘meh’ op schrift is gewoon zo accuraat voor me soms?

Sorry voor deze verhandeling over een niet bestaand woord

Analyseer maar een end weg hoor, dan analyseer ik gewoon met je mee! Ik heb het dus mensen daadwerkelijk horen zéggen, misschien dat dat de ware oorzaak is van mijn ergernis :exploding_head: Het is zo’n stom, zeikerig rotgeluid, kom op zeg, je bent toch geen schaap? (filosofische vraag: wat is ‘erger’, een niet bestaand woord analyseren of je zo kunnen ergeren aan een niet-bestaand woord? :thinking: )

1 like

Knarsen

1 like

Dat is sws smikkelen :tired_face:

1 like

Menstrueren
Smegma
Prakje

6 likes

Korstje
Velletje
Vleesje

1 like

Lookje

Als het gaat om een outfit.

6 likes

Ploeteren
Persen
Pulken

1 like

Grind

Smikkelen idd… of smullen
bah!

Brainfart kan ik ook niet handelen
Hersenscheet?

1 like

Een beetje in hetzelfde kaliber: ‘borstjes’.

Brr, vind ik echt een beetje pedofielig ofzo.

3 likes

Graatje

Finger licking

Ik lees dit ook altijd als die kfc reclame, finger licking good met zo’n zwaar accent. Bwlugh

Haha. Hij kwam ook voorbij toen ik dit typte. Krijg echt jeuk van die slogan.

Ik kwam laatst nog een erge tegen: mondgevoel. Bah. :tired_face:

1 like

Moederkoek

2 likes