Stomme woorden

Baklap
Smikkelen

Vaak in combinatie met baby’s die dingen lekker vinden ‘oh hij at die eerste keer wortel zó op, de kleine smulpaap!’

Ga weg.

5 likes

Lijf. ‘jij en je lijf’ brr
Brein ‘zo werkt mijn brein niet!’
Of ‘en bedankt he, ik ben heel visueel ingesteld, nu zie ik het helemaal voor me!’ Oh Nancy, wat speciaal van jou, dat heb ik zelf namelijk helemaal niet.

8 likes

Ik heb het met ‘kont’.

Geen stom woord, maar wel het verkeerd gebruik ervan: letterlijk. Bijv mensen die zeggen ‘oooh ik schrok me letterlijk dood’, eh? Dit werd twee jaar geleden ofzo heel vaak gezegd, maar hoor/zie het nu nog steeds wel eens.

7 likes

Best wel knap, dat ze dat daarna nog kunnen zeggen dan :wink:

2 likes

Dit bedacht ik me gisteren ook toevallig en had ik nog willen posten! Echt zo achterlijk. Zie het bloggers ook vaak schrijven…

1 like

I’ll just leave this here…

1 like

Erg populair in mijn favo studentenstad: “met iemand regelen” als je iemand zoent :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Iemand doen
Slipje
Gezellig

Geen woord, maar ik vind het ook altijd zo irritant als mensen ‘Frankrijk, je was geweldig!’ als ze bijvoorbeeld op vakantie zijn geweest. Frankrijk leest dit niet hoor :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

8 likes

‘Parijs, ik ben in je!’ :nauseated_face:

6 likes

Zo ranzig hahaha

1 like

Italië, wat was je leuk! (Nee, je vakantie in Italië was leuk)

Nooit geen.
Als in “ik eet nooit geen tomaten”

In ga na me huis

2 likes

Het is geen ‘stom woord’ maar in een discussie telkens zeggen ‘het zit zo’. Dat is niet hoe je discussieert snotaap! :speak_no_evil:

2 likes

Fleurig

Ik moest even denken hoe je dit bedoelde. Ik dacht even dat jij allemaal mensen kende die heel de dag zeggen dat ze aan het eind van hun latijn zijn. Hahhaha.

2 likes

Hüttenkwark :face_vomiting:

3 likes

Vocht
Lichaamssap

Oh en mensen die hun partner ‘me mannetje/vrouwtje’ noemen.

2 likes

Moist
“Dank om dit meteen vast te pakken”
We eindigen de avond met een natje en een droogje.

2 likes