Baklap
Smikkelen
Vaak in combinatie met baby’s die dingen lekker vinden ‘oh hij at die eerste keer wortel zó op, de kleine smulpaap!’
Ga weg.
Lijf. ‘jij en je lijf’ brr
Brein ‘zo werkt mijn brein niet!’
Of ‘en bedankt he, ik ben heel visueel ingesteld, nu zie ik het helemaal voor me!’ Oh Nancy, wat speciaal van jou, dat heb ik zelf namelijk helemaal niet.
Ik heb het met ‘kont’.
Geen stom woord, maar wel het verkeerd gebruik ervan: letterlijk. Bijv mensen die zeggen ‘oooh ik schrok me letterlijk dood’, eh? Dit werd twee jaar geleden ofzo heel vaak gezegd, maar hoor/zie het nu nog steeds wel eens.
Best wel knap, dat ze dat daarna nog kunnen zeggen dan
Dit bedacht ik me gisteren ook toevallig en had ik nog willen posten! Echt zo achterlijk. Zie het bloggers ook vaak schrijven…
Erg populair in mijn favo studentenstad: “met iemand regelen” als je iemand zoent
Iemand doen
Slipje
Gezellig
Geen woord, maar ik vind het ook altijd zo irritant als mensen ‘Frankrijk, je was geweldig!’ als ze bijvoorbeeld op vakantie zijn geweest. Frankrijk leest dit niet hoor
‘Parijs, ik ben in je!’
Zo ranzig hahaha
Italië, wat was je leuk! (Nee, je vakantie in Italië was leuk)
Nooit geen.
Als in “ik eet nooit geen tomaten”
In ga na me huis
Het is geen ‘stom woord’ maar in een discussie telkens zeggen ‘het zit zo’. Dat is niet hoe je discussieert snotaap!
Fleurig
Ik moest even denken hoe je dit bedoelde. Ik dacht even dat jij allemaal mensen kende die heel de dag zeggen dat ze aan het eind van hun latijn zijn. Hahhaha.
Hüttenkwark
Vocht
Lichaamssap
Oh en mensen die hun partner ‘me mannetje/vrouwtje’ noemen.
Moist
“Dank om dit meteen vast te pakken”
We eindigen de avond met een natje en een droogje.